Klantenservice
Mijn abonnement

Servicebericht

Beste lezer,

Als gevolg van het coronavirus en de maatregelen om verdere verspreiding te voorkomen ondervinden wij momenteel een verminderde capaciteit bij onze klantenservice. Hierdoor zijn we telefonisch moeilijker te bereiken en kunnen de wachttijden soms oplopen.

Indien je ons een vraag wil stellen, kan je ons best contacteren via chat of ons een bericht sturen via het contactformulier. Wij proberen je dan zo snel mogelijk te helpen. Neem daarnaast ook zeker een kijkje bij onze veelgestelde vragen.

We willen je ook met aandrang vragen om je niet te verplaatsen naar onze kantoren. We kunnen je gezien de genomen maatregelen niet ontvangen op kantoor. Onze excuses voor dit ongemak.

Deze uitzonderlijke situatie verwacht een uitzonderlijke aanpak, maar we proberen je op de best mogelijke manier verder te helpen. Laat veiligheid en gezondheid primeren en zorg voor elkaar.

Bekijk hier de informatie over je abonnement(en), raadpleeg je adresgegevens, je abonnementsnummer of de start en/of einddatum van je abonnement.

Abonnementsgegevens raadplegen ›

Veelgestelde vragen

+
Kan ik mijn editie wisselen?

Er is maar één editie voor de ganse provincie Limburg. In deze editie houden we je graag op de hoogte van al het regionaal, nationaal en internationaal nieuws. Op dinsdag verschijnt de GoedNieuwskrant in 3 verschillende edities en op vrijdag de Buurtkrant in 7 edities.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Hoe kan ik een naamswijziging doorgeven?

Je kan een naamswijziging aan ons doorgeven via chat. In het geval van een contractueel abonnement (met een toestel) is het niet mogelijk om de naam te wijzigen. Na afloop van de contractuele duur van het abonnement kan de naam uiteraard wel aangepast worden.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik betaal via domiciliëring. Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?

Bezorg ons je nieuwe rekeningnummer via chat, dan passen wij dit zo snel mogelijk aan.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik betaal mijn abonnement via overschrijving maar heb geen betaalvoorstel ontvangen?

Je ontvangt 30 dagen voor de einddatum van je abonnement een betaalvoorstel. Heb je deze niet ontvangen, geef dit aan ons door via chat. Wij zorgen er dan voor dat je deze alsnog ontvangt.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Wat is mijn abonnementsformule?

Je kan jouw abonnementsformule raadplegen via de servicepagina onder ‘Mijn Abonnement’. We bieden meerdere abonnementsformules aan:

Super: van maandag t.e.m. zaterdag de papieren krant + elke dag alles digitaal
Slim: elke dag alles digitaal + de papieren krant op zaterdag
Snel: toegang tot alle plusartikels op de website en in de nieuwsapp
Digitaal: toegang tot de digitale krant en tot alle plusartikels op de website
Weekend: de papieren krant op zaterdag + maandag

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

Andere diensten

Redactie hbvlredactie@hbvl.be 011 878 800 
Redactie Sport hbvlsport@hbvl.be 011 878 800
Redactie Regionaal hbvlregio@hbvl.be 011 878 800
Sjiek sjiek@hbvl.be 011 878 800
Hallo hallo@hbvl.be 011 878 800 
Abonneevoordeel Abonnement Bezorging Digitaallezen Registratie Vakantie Noodbericht Pijl FAQ Zoek Home