Klantenservice
Digitaal lezen

Servicebericht

Beste lezer,

Als gevolg van het coronavirus en de maatregelen om verdere verspreiding te voorkomen ondervinden wij momenteel een verminderde capaciteit bij onze klantenservice. Hierdoor zijn we telefonisch moeilijker te bereiken en kunnen de wachttijden soms oplopen.

Indien je ons een vraag wil stellen, kan je ons best contacteren via chat of ons een bericht sturen via het contactformulier. Wij proberen je dan zo snel mogelijk te helpen. Neem daarnaast ook zeker een kijkje bij onze veelgestelde vragen.

We willen je ook met aandrang vragen om je niet te verplaatsen naar onze kantoren. We kunnen je gezien de genomen maatregelen niet ontvangen op kantoor. Onze excuses voor dit ongemak.

Deze uitzonderlijke situatie verwacht een uitzonderlijke aanpak, maar we proberen je op de best mogelijke manier verder te helpen. Laat veiligheid en gezondheid primeren en zorg voor elkaar.

Het Belang van Limburg is meer dan de website alleen.

Met je digitale account kan je het nieuws digitaal lezen via de website, de nieuwsapp en de krantenapp. Hieronder vind je meer informatie over digitaal lezen, het aanmaken en beheren van jouw digitale account en het instellen van je nieuwsbrief voorkeuren.

Veelgestelde vragen

+
Wat is het verschil tussen de nieuwsapp, de krantenapp, de plus artikelen en de website?

De gratis artikelen op website van Het Belang van Limburg zijn toegankelijk voor iedereen. Hiervoor dien je geen abonnement te hebben.

De plus artikelen op de website en in de nieuwsapp zijn enkel voor abonnees met een Super, Slim, Digitaal of Snel abonnement ('Wat is mijn abonnementsformule?'). Hiervoor dien je een abonnement te hebben om deze te kunnen lezen. Zorg er wel voor dat je je login activeert.

De krantenapp is enkel en alleen voor Super, Slim en Digitale abonnees. Je vindt er de volledige digitale krant, alsook de bijlagen en extra publicaties.

Tip: Download hier een handig overzicht van alle informatie over het digitaal lezen via onze apps.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Kan een familielid ook de digitale krant lezen met mijn abonnement?

Ja, dat kan. Het is mogelijk om de digitale krant maximaal 3x per dag te downloaden.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik heb een nieuw e-mailadres waarmee ik digitaal wil lezen. Kan ik dit wijzigen?

Ja, dat is mogelijk. Je kan hier je digitale account wijzigen. Meld je aan met je huidige e-mailadres en wachtwoord, pas vervolgens je e-mailadres aan en klik op ‘opslaan’.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik kan de plus artikelen niet lezen. Hoe kan dit?

Je hebt een abonnement nodig om de plus artikelen te kunnen lezen. Heb je een abonnement maar lukt het niet om deze artikelen te lezen? Controleer dan of je aangemeld bent met het e-mailadres dat gelinkt is aan het abonnement.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Hoe kan ik de digitale krant lezen?

Je kan de digitale krant lezen met een Super, Slim of Digitaal abonnement (zie ook 'Wat is mijn abonnementsformule?'). Je dient hiervoor eerst je login te activeren. Hiervoor heb je altijd je abonnementsnummer nodig, houd deze dus bij de hand. Je login activeren doe je hier. Ken je je abonnementsnummer niet meer, dan kan je dit raadplegen op de servicepagina onder 'Mijn abonnement'.

Wanneer je je login hebt geactiveerd, kan je de digitale krant lezen. Lukt dit niet? Neem dan contact op via chat. Wij helpen je dan zo snel mogelijk verder.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

Andere diensten

Redactie hbvlredactie@hbvl.be 011 878 800 
Redactie Sport hbvlsport@hbvl.be 011 878 800
Redactie Regionaal hbvlregio@hbvl.be 011 878 800
Sjiek sjiek@hbvl.be 011 878 800
Hallo hallo@hbvl.be 011 878 800 
Abonneevoordeel Abonnement Bezorging Digitaallezen Registratie Vakantie Noodbericht Pijl FAQ Zoek Home