Klantenservice
Bezorging

Servicebericht

Door de recente overgang naar een nieuw abonnementensysteem zijn er helaas lange wachttijden, zowel in telefonie als behandeling van e-mails. We doen echter ons best om u zo snel mogelijk te helpen. Om wachttijden te vermijden kan u ons best bellen tussen 14u en 17u of ons contacteren via chat. Onze excuses voor het ongemak.

Het Belang van Limburg bezorgen wij maandag tot en met vrijdag vóór 7.30 uur en op zaterdag vóór 10 uur.

Heb je jouw krant niet, onvolledig of te laat ontvangen? Laat ons dit hieronder zo snel mogelijk weten. Wij nemen vervolgens onmiddellijk contact op met het postkantoor of de bedeler van je krant.

Bezorgingsklacht melden ›

Of bel gratis onze automatische registratielijn op 0800 290 61 (enkel voor bezorgklachten op de dag zelf).

Veelgestelde vragen

+
Ik heb mijn krant (nog) niet, onvolledig of te laat ontvangen

Dit kan meerdere oorzaken hebben:

  • De bezorger heeft op weekdagen tot 7.30 uur en op zaterdag tot 10 uur de tijd om je krant te bezorgen.
  • Is je krant nat of beschadigd? Misschien bust de bezorger van de krant onvoldoende diep, is dit het geval laat het ons zeker weten. Daarnaast is het noodzakelijk dat je brievenbus aan een aantal door de overheid bepaalde – vereisten voldoet, namelijk:
    • Je bus dient een opening van 23 cm breed en 3 cm hoog te hebben.
    • De opening van de bus dient zich te bevinden op een hoogte van 70 tot 170 cm.
    • Je bus dient voldoende groot te zijn zodat je grote enveloppen kan ontvangen (C4 formaat).
    • Het huis-en busnummer dienen duidelijk zichtbaar en leesbaar te zijn.
  • Heb je het vermoeden dat je krant uit je brievenbus werd gestolen? Zorg er steeds voor dat de krant volledig in de bus past. Indien dit het geval is, laat het ons dan weten.
    Laat een bezorgingsklacht altijd aan ons weten. Dit kan eenvoudig via onze servicepagina. Wij doen er dan alles aan om dit op te lossen.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Wat gebeurt er met mijn bezorgingsklacht na melding via de servicepagina?

Jouw klacht wordt binnen het kwartier doorgestuurd naar de verantwoordelijke van de bezorger die jouw krant levert. Zij volgen dit op hun beurt verder op met de drager van jouw krantenronde.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik blijf ten onrechte mijn krant ontvangen

Is je abonnement in tijdelijke onderbreking of is je abonnement definitief afgelopen maar je ontvangt nog steeds je krant? Geef dit aan ons door via chat, dan kijken wij dit voor je na.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Wordt mijn krant geleverd op feestdagen?

Op feestdagen wordt er geen krant gedrukt en ontvang je dus geen krant.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

Andere diensten

Redactie hbvleindredactie@hbvl.be  
Redactie Sport hbvlsport@hbvl.be 03 210 03 69
Redactie Regionaal hbvlregio@hbvl.be 03 210 03 72
Sjiek sjiek@hbvl.be 03 210 05 58
Hallo hallo@hbvl.be  
Abonneevoordeel Abonnement Bezorging Digitaallezen Registratie Vakantie Noodbericht Pijl FAQ Zoek Home