Klantenservice
Adreswijziging

Servicebericht

Beste lezer,

Als gevolg van het coronavirus en de maatregelen om verdere verspreiding te voorkomen ondervinden wij momenteel een verminderde capaciteit bij onze klantenservice. Hierdoor zijn we telefonisch moeilijker te bereiken en kunnen de wachttijden soms oplopen.

Indien je ons een vraag wil stellen, kan je ons best contacteren via chat of ons een bericht sturen via het contactformulier. Wij proberen je dan zo snel mogelijk te helpen. Neem daarnaast ook zeker een kijkje bij onze veelgestelde vragen.

We willen je ook met aandrang vragen om je niet te verplaatsen naar onze kantoren. We kunnen je gezien de genomen maatregelen niet ontvangen op kantoor. Onze excuses voor dit ongemak.

Deze uitzonderlijke situatie verwacht een uitzonderlijke aanpak, maar we proberen je op de best mogelijke manier verder te helpen. Laat veiligheid en gezondheid primeren en zorg voor elkaar.

Ben je verhuisd of ga je binnenkort verhuizen? Geef zo snel mogelijk je nieuwe adresgegevens door. Dit is zowel belangrijk voor de bezorging van je krant als voor de betaling van je abonnement.

Geef een adreswijziging door ›

Veelgestelde vragen

+
Mijn abonnement wordt betaald door iemand anders. Kan ik het facturatieadres wijzigen?

Ja, dat is mogelijk. Je kan zowel het bezorgadres als het facturatieadres wijzigen via de servicepagina onder ‘Adreswijziging’.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Kan ik mijn (facturatie)adres wijzigen naar een buitenlands adres?

Je kan het facturatieadres wijzigen naar een buitenlands adres. Het bezorgingsadres (het adres waar de krant toekomt) kan enkel een Belgisch adres zijn. Je kan een wijziging doorgeven via de servicepagina onder ‘Adreswijziging’.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik verhuis naar het buitenland. Kan ik mijn papieren krant blijven ontvangen?

Nee, dit is niet mogelijk. Wij bezorgen de papieren krant enkel in België. Je kan wel een digitaal abonnement nemen, zo blijf je Het Belang van Limburg lezen.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik geef een adreswijziging door. Wat gebeurt er met mijn krant?

Wanneer je een adreswijziging doorgeeft, dan passen wij dit zo snel mogelijk voor je aan. Wij brengen de bezorger van je krant op de hoogte zodat je krant vanaf de ingangsdatum van de adreswijziging op het juiste adres wordt geleverd. Hou rekening met een verwerkingstijd van +/- 3 werkdagen. Op je nieuwe adres ontvang je de editie van de krant die voor die postcode geldig is.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

Andere diensten

Redactie hbvlredactie@hbvl.be 011 878 800 
Redactie Sport hbvlsport@hbvl.be 011 878 800
Redactie Regionaal hbvlregio@hbvl.be 011 878 800
Sjiek sjiek@hbvl.be 011 878 800
Hallo hallo@hbvl.be 011 878 800 
Abonneevoordeel Abonnement Bezorging Digitaallezen Registratie Vakantie Noodbericht Pijl FAQ Zoek Home