Febestral start promotiecampagne
VISE -
BR>Febestral, de federatie van producenten van betonstraatstenen of klinkers, is gisteren een promotiecampagne voor het gebruik van klinkers gestart. De bedrijven die zich laten overkoepelen door Febestral tellen zo'n 6.000 werknemers, een kleine 1.500 daarvan zijn rechtstreeks betrokken bij de productie van betonstraatstenen. Febestral wijst in zijn campagne niet alleen op het esthetisch verantwoorde karakter van betonstraatstenen, maar ook op de duurzaamheid en op het feit dat ze volledig recycleerbaar zijn. Betonstraatstenen komen bovendien ook de veiligheid ten goede. Volgens Febestral verhogen betonstraatstenen de verkeersveiligheid omdat ze automatisch de snelheid afremmen maar ook omdat ze de remafstand verkorten. In ons land worden elk jaar een kleine 13 miljoen vierkante meter betonstraatstenen geproduceerd.
Hoofdpunten
Maasmechelaren gearresteerd op verdenking van dodelijke afrekening in Nederland
Meer dan 1.000 mensen nemen afscheid van Omar en zijn vader Mbark: “De opkomst is ongezien”
Patricia en Ronald waren de eersten die er trouwden, nu is Diepenbeekse feestzaal op zoek naar álle 2.000 koppels
Belgisch koppel weigert vliegticket voor baby te kopen en laat kind achter in Israëlische luchthaven