Telenet Digital TV breidt à la carte aanbod uit

Print
Cocktails mixen, hondentraining, buikdansen, drum voor beginners, prenatale fitness... Wie een van deze cursussen zou willen volgen, hoeft daarvoor binnenkort niet meer uit zijn zetel te komen. Op 2 februari pakt Telenet Digital TV namelijk uit met een uitgebreid à la carte cursusaanbod, onder de noemer "Academy à la carte".
Er worden cursussen aangeboden binnen diverse domeinen zoals muziek, hobby, koken, gezondheid en relaties. De gemiddelde duurtijd bedraagt 60 minuten en per cursus betaalt de kijker 2 euro.

Telenet breidt zijn à la carte aanbod (programma's die je op elk ogenblik tegen betaling kan bestellen) niet enkel uit met cursussen. Vanaf 2 februari zullen ook kinderen op aanvraag programma's kunnen bekijken dankzij "Kids à la carte".
Onder die rubriek bevinden zich kinder- en animatiefilms, producties van Studio 100, het programma-aanbod van Nickelodeon en de kinderprogramma's van VTM. Vanaf 2 februari pakt Telenet Digital TV ook uit met MTV à la carte.

Ook het à la carte filmaanbod van Telenet wordt uitgebreid. Daarvoor zijn contracten ondertekend met de filmmaatschappijen Paramount en Universal. Tot nu toe waren er al contracten met Sony en MGM.

Uit het aanbod "Zenders à la carte", waar gebruikers tegen betaling televisieprogramma's kunnen bekijken op om het even welk moment, waren de meest bestelde programma's tijdens de laatste vier maanden van 2006: FC De Kampioenen, Witse, Undercover Lover, De Pfaffs en Tragger Hippy.