Ontbijtende vrouw bijt in vinger

Een vrouw kreeg in Californië de schrik van haar leven toen zij tijdens haar ontbijt in een fastfoodrestaurant een vinger in haar maaltijd aantrof. Dat melden de plaatselijke gezondheidsdiensten aan het AFP.

Belga

De vrouw "was aan het ontbijten toen ze in iets hards beet. Toen zij haar maaltijd van dichterbij bekeek, ontdekte ze een menselijke vinger met een nagel. Toen ze zich realiseerde waarop ze had gebeten, gaf ze meteen over," aldus Joy Alexiou, woordvoerster van de gezondheidsdiensten van Santa Clara.

Het personeel van het fastfoodrestaurant ten zuiden van San Francisco heeft de vinger in ijs geplaatst om hem te conserveren. De politie heeft de vinger vervolgens voor onderzoek meegenomen, aldus Alexiou.

Tot nu toe "hebben we geen enkele aanwijzing over de identiteit van de eigenaar van de vinger," aldus dezelfde bron. De eetgelegenheid is voor enkele uren gesloten geweest om de aangeleverde ingrediënten en de keukens te onderzoeken. Een onderzoeksbureau heeft geprobeerd een digitale vingerafdruk te nemen. De gezondheidsdiensten achten het onwaarschijnlijk dat de vinger gezondheidsproblemen zal opleveren voor de vrouw of voor de personen die hetzelfde gerecht hebben gegeten, gezien de temperatuur waarmee het gerecht is bereid.