Kinderen sterven aan voedselvergiftiging na tempelceremonie in India

Print
Acht kinderen zijn in India overleden nadat zij gratis voedsel hadden gegeten dat was uitgedeeld bij een religieuze viering in een tempel. Zestig andere kinderen zijn ziek geworden. Dat hebben de autoriteiten maandag gemeld. Het verstrekken van gratis eten dat door de goden gezegend zou zijn is gebruikelijk bij hindoe-ceremonies. Onduidelijk is waarom alleen kinderen een voedselvergiftiging hebben opgelopen. Er zijn artsen naar het gebied gestuurd om onderzoek te doen