Think-Media: nettoverlies van 11,67 miljoen
Mediagroep Think-Media heeft in 2002 een nettoverlies geleden van 11,67 miljoen euro, tegenover 4,6 miljoen euro het jaar voordien. De omzet daalde van 20,83 tot 15,73 miljoen euro. Dat meldt Tijd-Nieuwslijn, de website van de Financieel-Economische Tijd, vrijdag. Think-Media wil zich in de toekomst enkel toeleggen op Business Panel en De Vrije Pers, uitgever van de tijdschriften Ché en P-Magazine.
Als oorzaak van de zwakkere resultaten wijst de mediagroep - tegen wiens gewezen topman Maurice De Velder momenteel een onderzoek loopt wegens schriftvervalsing, witwassen en koersmanipulatie - op het slechte beursklimaat, verschillende juridische procedures, de niet-betaling van een aantal opeisbare schulden en de faillissementen van Djungo Productions, Falcom en Think-Media Concepts, aldus nog de website.
Hoofdpunten
‘Mijn VerbouwLening’ niet langer renteloos: inflatie duwt rente van 0 naar 2,25 procent
“Zo spijtig dat ik Jason niet gezien heb”: veroorzaker dodelijk ongeval riskeert drie maanden cel met uitstel
Truienaren reageren vol ongeloof op nieuwe stadionnaam STVV: “Stayen blijft Stayen. Dit is een schande”
Welkom Wolf na derde dode wolf op Noord-Zuidverbinding: “We gaan naar de rechter”