Jack Russelpuppy van zes maanden vergiftigd

Donderdagavond is op de Burgemeester Dewalquestraat een Jack Russelpuppy van amper 6 maanden vergiftigd door het eten van een stoofpotje met gif onder vermengd. Dat bleek uit de stalen van het braaksel die verder onderzocht zijn. Het voorval is overduidelijk een geval van kwaad opzet.

Silke Monard

Merkwaardig is dat de tuin van de eigenaars goed omheind is, er twee hondjes in de tuin zitten en er slechts eentje vergiftigd is. Het vergiftigde hondje was op een of andere manier ook in de tuin van de buren terecht gekomen. Bij de buren was de draad vooraan het huis opengeknipt en lagen de palen van de omheining op de grond. Hierbij zijn dus ongetwijfeld mensenhanden gemoeid. Gelukkig voor dit hondje is zij erdoor gekomen - helaas met de nodige pijnen van het verkrampte zenuwstelsel - dankzij het snelle ingrijpen van de buren, de baasjes en vooral een fantastische dierenarts

Immo

Auto's in de kijker

Jobs in de regio