Prior

Op 20/12/02 deed ik een briefpakket ter verzending binnen aan het loket - Prior of Gewoon? Aangezien het nogal dringend was... dus prior. Postbediende zei ons: dan is hij maandag 23/12/02 ter plaatse! Wij gerust naar huis.

G. Appels, een zeer ontevreden klant

Hoorden na een week nog geen reactie, betrokken dienst was wel enkele dagen gesloten tussen Kerst en nieuwjaar. We kregen telefoon van die dienst op 03/01/03 met de melding dat ze het nodige zouden doen om toch nog tijdig het gevraagde te bezorgen aangezien

die brief bij hen pas was aangekomen op vrijdag 27/12/02 (hun interne datumstempel van binnengekomen post). Dat is dus 5 werkdagen na binnenbrengen!

Waarom dan nog prior betalen? Ik hoor de reactie van de post al! 'Drukke periode, veel werk, enz...'

Waarom beloven ze dan met Prior 'bezorgen na 1 dag?'

'Drukke Periode' is géén argument: dat weten ze al van

zolang de Post bestaat dat het rond Kerst en nieuwjaar extra druk is! Dan moeten ze niet beginnen met die maatregel in te voeren juist voor die periode! Hadden ze beter een maand of twee gewacht... tot ze zogezegd op 'normaal werkritme' ermee zouden kunnen beginnen... Je hoeft geen 'manager' te zijn om dit te snappen....

Conclusie: zuiver afzetterij... maar ja, welk 'verweer' heb je tegen een 'overheidsbedrijf'?