ZOL

Print
Tachtig procent patiënten van het ZOL is tevreden (hbvl 29.06)
Goed dat men deze bevragingen doet en dat het resultaat zo behoorlijk is, zo hoort het volgens mij ook , patiënten hebben recht op goede verzorging.
Het zou ook eens interessant zijn een bevraging te houden bij de bezoekers van het ziekenhuis, gegarandeerd dat dit resultaat veel negatiever zou zijn.
Her parking probleem is verschikkelijk !
De bouwwerken zijn zeker één van de oorzaken, maar als je ziet dat in de nieuwe parkeergarage de parkingplaats zo smal is dat je amper het portier van de auto open krijgt dan heeft geld gewin het zeker gehaald op comfort van de bezoeker.
Want duur is het zeker, hoewel het 1° half uur gratis zou zijn, heeft men deze tijd nodig om in de inkomhal van het ziekenhuis te geraken.
Bij het buitenkomen is er ook regelmatig één of meerdere betaalautomaten stuk , zodat ook hier weer file is.
Bij de vraag om een parkeerticket voor meerdere maanden ( zou voor mij voordeliger zijn dan een weekticket) krijg je een antwoord dat echt niet past in een klantvriendelijk ziekenhuis.