
100% gratis
Graag een reactie naar aanleiding van het onderzoek omtrent 100 %
Gratis bij GB. Tienduizenden mensen of zelfs meer hebben kunnen
genieten van deze actie. Velen niet, maar er was wel vermeld 'zolang
de voorraad strekt'. Is het niet normaal dat men in een winkel van
gemiddeld 22000 klanten per week vlug door die voorraad heen zit. Want
meer dan 22000 stuks bestellen is niet mogelijk, niet qua vooraad maar
ook qua ruimte, als je weet dat er meer dan 400 Gb's zijn, tel maar
eens uit hoeveel stuks dat er zouden zijn. Wat me wel opviel was dat
's morgens in leuven 40-50 man aan de deur stond, waarvan veel mensen
niet alleen voor hunzelve maar ook voor jan en alleman deze producten
meenam. Op een gegeven moment zag ik 2 personen met 3 volle karren
sleuren, met allemaal 100% gratis producten. Dit is hun goed recht, is
het niet normaal dat je vlug zonder voorraad zit als men zo begint te
doen. Jamaar meneer, vorig jaar kregen we een beloftebon'. Nu moet je
eens weten hoeveel hiermee geschoemelt werd, 5 keer per dag kwamen ze
binnen voor hetzelfde product.
Om nog maar te zwijgen van colruyt. 'Ik weet niet hoe het zit meneer'
of 'ge moet zelf maar uitzoeken welke producten en waar ze staan.'
Klantvriendelijkheid alom Om1 kriek max terugbetaald te krijgen moet
je er 8 kopen en krijg je 1/8 in een. bon, of is het nu toch geld
terug. Meer als de helft van de producten waren er niet te vinden en
nog scheve gezichten op de koop toe. En dan maar beweren dat alle
producten er zijn.
Als er ergens gratis staat, dan gaan vele oren flapperen, wordt er
niet gekeken naar 1 bon per klant of naar anderen, dan is het ieder
voor zich en de anderen kunnen de pot op in deze zelfzuchtige
maatschappij.