100% gratis

Graag een reactie naar aanleiding van het onderzoek omtrent 100 %

Rob Grossard - Leuven

Gratis bij GB. Tienduizenden mensen of zelfs meer hebben kunnen

genieten van deze actie. Velen niet, maar er was wel vermeld 'zolang

de voorraad strekt'. Is het niet normaal dat men in een winkel van

gemiddeld 22000 klanten per week vlug door die voorraad heen zit. Want

meer dan 22000 stuks bestellen is niet mogelijk, niet qua vooraad maar

ook qua ruimte, als je weet dat er meer dan 400 Gb's zijn, tel maar

eens uit hoeveel stuks dat er zouden zijn. Wat me wel opviel was dat

's morgens in leuven 40-50 man aan de deur stond, waarvan veel mensen

niet alleen voor hunzelve maar ook voor jan en alleman deze producten

meenam. Op een gegeven moment zag ik 2 personen met 3 volle karren

sleuren, met allemaal 100% gratis producten. Dit is hun goed recht, is

het niet normaal dat je vlug zonder voorraad zit als men zo begint te

doen. Jamaar meneer, vorig jaar kregen we een beloftebon'. Nu moet je

eens weten hoeveel hiermee geschoemelt werd, 5 keer per dag kwamen ze

binnen voor hetzelfde product.

Om nog maar te zwijgen van colruyt. 'Ik weet niet hoe het zit meneer'

of 'ge moet zelf maar uitzoeken welke producten en waar ze staan.'

Klantvriendelijkheid alom Om1 kriek max terugbetaald te krijgen moet

je er 8 kopen en krijg je 1/8 in een. bon, of is het nu toch geld

terug. Meer als de helft van de producten waren er niet te vinden en

nog scheve gezichten op de koop toe. En dan maar beweren dat alle

producten er zijn.

Als er ergens gratis staat, dan gaan vele oren flapperen, wordt er

niet gekeken naar 1 bon per klant of naar anderen, dan is het ieder

voor zich en de anderen kunnen de pot op in deze zelfzuchtige

maatschappij.