Brand na kortsluiting aan gasverwarming snel onder controle

Print
Brand na kortsluiting aan gasverwarming snel onder controle

Brand na kortsluiting aan gasverwarming snel onder controle

Lanaken -

Dinsdagmorgen rond 11.30 uur werd de brandweer gealarmeerd voor een brand in de Boeketstraat in Lanaken. Er werd uitgerukt vanuit Maasmechelen en Maastricht. In de kelder van de woning was er kortsluiting ontstaan aan de centrale verwarming op gas.

De brand was snel onder controle en de ventilatoren werden ingezet om de rook uit het huis te verdrijven. “We hebben geluk gehad dat ik thuis was”, zegt de eigenaar van de woning. “Het had veel erger kunnen zijn. We hebben wel rook- en roetschade”.


Immo

Auto's in de kijker

Jobs in de regio