Doven en tv-taks

Print
In mei kregen we een factuur van Mixt-ICS om een kabeltelevisie te betalen. Omdat ik doof ben en vroeger nooit kijk- en luistergeld (dat bestaat sinds kort niet meer) heb moeten betalen, mailde ik naar de klantendienst of ik een verminderde tarief kan krijgen.
Daarop antwoordde ze dat ik een "Algemeen Attest" moet opsturen, wat ik uiteraarde deed. Toch kreeg ik 2de herinneringsfactuur. Dus mailde ik nog eens dat ik reeds een "Algemeen Attest" heb opgestuurd. Ze antwoordde dat ze dat niet ontvangen hebben. Dus stuurde ik ze nog eens, dit keer met een aangetekende brief. En toch kreeg ik daarna een 3de herinneringsfactuur. Uiteindelijk belde mijn man zelf (ikzelf kan niet bellen) en de man van de klantendienst vertelde hem dat ze inderdaad mijn "Algemeen Attest" hebben ontvangen en dat er een nieuwe brief wordt opgestuurd. Tot op heden kregen we die brief nooit te zien! Dus hebben ze eergisteren gewoon de lijn van de TV afgesloten zonder verwittiging. We waren dus verbaasd! Uiteindelijk belde mijn broer naar de klantendienst, ze zei dat er inderdaad een lijn was afgesloten...omdat ik teweinig percentage handicap heb. Het moet minstens 80% zijn. Dat hadden ze ons toch moeten laten weten per brief, dan was de lijn nooit afgesloten geweest. Nu zijn mijn kleine kinderen en we slachtoffers! Ik heb ze dan gauw betaald. Maar als de lijn terug geactiveerd wordt, en dat is pas binnen 10 dagen (!!), moeten we daarop nog eens 60 euro betalen! Dat is niet eerlijk! Want de schuld ligt toch aan Mixt-ICS! Bedankt, hoor! Dit is schandalig!!