© AFP
Jennifer Lopez (53) wordt ambassadeur van lingeriemerk Intimissimi
Jennifer Lopez wordt op haar 53ste ambassadeur van het lingeriemerk Intimissimi. De zangeres zal wereldwijd te zien zijn in verschillende reclamecampagnes en treedt daarmee in de voetsporen van die andere bekende ambassadrices Irina Shayk en Sarah Jessica Parker.
Op haar 53ste is Jennifer Lopez het gezicht van een wereldwijde campagne van lingeriemerk Intimissimi. De reclamecampagne, die geïnspireerd is op de zomer in het Italiaanse Positano, moet vooral de nieuwe lingeriesetjes promoten in kleuren als cyaanblauw, koraalrood en fuchsiaroze.
“Bij het zoeken van een ambassadrice keken we vooral naar wie zich kon verplaatsen in onze klanten”, zegt CEO van het Italiaanse merk Matteo Veronesi. “En toen keken we meteen naar Jennifer.”
En die liefde is wederzijds, want de zangeres was vorig jaar al te zien in een setje van Intimissimi. Ze omschreef het merk toen als “tijdloos” en “speels”.
Eerder maakten ook al topmodel Irina Shayk en actrice Sarah Jessica Parker reclame voor het merk.
Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
Hoofdpunten
LIVE. Sterke groep met Trentin en Asgreen komt aan de kop van de koers, en krijgt speelruimte van het peloton
Wellens overgebracht naar ziekenhuis Oudenaarde met een sleutelbeenbreuk na massale val tijdens Ronde van Vlaanderen
Roekeloze actie van renner Bahrain-Victorious zorgt voor enorme ravage, Pool wordt uit koers genomen en biedt excuses aan: “Een grote inschattingsfout”
Ongeluk met rubberboot op Maas in Maastricht: één drenkeling overleden
Beste van Plus
Lees meer
Jani Kazaltzis en vriend ontwikkelden Ioan, skincare voor iedereen: “Het idee ontstond op een Grieks strand bij zonsondergang”
Melk op je nagels: Jennifer Aniston is fan van de milky French manicure
Bijna 1 april: vijf shoptips in Limburg die werken op je lachspieren
Helchterenaar maakt exclusieve outfits voor de sterren in nieuwe reeks: “Allemaal duurzaam design”