© Philippe Lacombe voor Louis Vuitton
Louis Vuitton brengt voor het eerst babycollectie op de markt
Op luxe staat geen leeftijd, of toch niet als het van Louis Vuitton afhangt. Voor het eerst sinds de oprichting van het merk in 1854 verschijnt er dit jaar een babycollectie en die straalt één en al luxueus comfort uit. Kasjmieren body’s en pastelkleuren: Yes, please.
Eerlijk, de gemiddelde baby zal er niet wakker van liggen, maar fashionista’s ongetwijfeld wel. Louis Vuitton is al jarenlang een vaste waarde in modeland en nu is het luxemerk goed op weg om ook het laatste stukje onbenut publiek te veroveren. Hun eerste babycollectie verschijnt op 3 maart in geselecteerde winkels wereldwijd en ziet er alvast veelbelovend uit.
© Philippe Lacombe voor Louis Vuitton
© Philippe Lacombe voor Louis Vuitton
Luxueuze pasteltinten
“De collectie representeert een doordachte selectie van alledaagse stukken en stijlen geschikt voor speciale gelegenheden, van eerste speeltjes die levenslange souvenirs kunnen worden”, aldus het merk in een statement aan Women’s Wear Daily. Voor de Louis Vuitton-beer tel je 950 euro neer. Andere prijzen kennen we nog niet, maar met materialen als kasjmier, leder en zilver kunnen we er van uitgaan dat je ook daarvoor op een aardig budget mag rekenen.
De collectie zal onder andere pyjama’s en schoentjes bevatten en is geschikt voor baby’s tot 12 maanden. Dankzij de beige, witte en grijze tinten zijn alle stukken tijdloos én fotogeniek, ideaal voor de Instagrammers onder ons.
Hoofdpunten
Vrienden verrassen doodzieke Marc Nijskens op knotsgek afscheidsfeest: “Positief de kist in”
LIVE. Kan je niet aanwezig zijn? Feest toch mee met onze livestream van het Schlagerfestival
Ondanks staking pronkt Proxy Delhaize Bolderberg met volle rekken, maar de klanten blijven weg
Weerman Ruben Weytjens euforisch na mooiste noorderlicht ooit: “Hiervoor had ik 10 op 10 bewaard”
Beste van Plus
Lees meer
Limburgse sneakerfans klaar voor Air Max Day van Nike: “In de rij worden zelfs klappen uitgedeeld”
Weg met sportmerk Adidas, hallo luxemerk Balmain: Beyoncé kondigt indrukwekkende nieuwe samenwerking aan
Ex-Moschino ontwerper Jeremy Scott gaat creatief aan de slag met auto-onderdelen voor Hyundai
Zonder broek de straat op: opvallende nieuwe trend gespot bij luxemodehuizen én wereldsterren