© Chanel
Luxeproducten spotten in de ruimte: Chanel komt met eigen game
Luxemerken en de gamewereld, ze zijn al langer met elkaar verworven. En nu springt ook het Franse modehuis Chanel mee op de kar. Met ‘Chanel Moon Walk’ brengt het modehuis zijn eerste mobiele spel uit. En Chanel zou Chanel niet zijn, mocht het geen pure luxe uitstralen.
Het spel speelt zich, zoals wel meer games, volledig af in de ruimte met als centraal element de maan. Wie het speelt, moet zo veel mogelijk meteorieten vernietigen en tegelijk zijn of haar ogen openhouden om Chanel-producten te verzamelen. Die krijg je helaas niet, maar je houdt er wel een mooi puntenaantal aan over.
Voor Chanel is het de ideale manier om nieuwe producten voor te stellen: de items die je tijdens het spel verzameld hebt, kan je nadien nog eens grondig bekijken. Zo tref je er onder meer parfum, make-up en huidverzorgingsproducten aan. Je krijgt ook meteen de prijs te zien van het product.
Het is niet voor het eerst dat een modehuis zijn geluk gaat beproeven in de digitale wereld. Burberry, Louis Vuitton en Gucci gingen hen al voor.
Hoofdpunten
Twee spoorlopers willen op trein stappen in station Schulen: machinist laat hen staan
Sagan steekt Peerse fotograaf Yorick Jansens hart onder de riem na slecht nieuws
“Wie praat, die gaat”: daders laten boodschap achter na aanslag bij huis in Eisden
Houthalense voetballer Omar (33) onverwacht overleden: “Twee weken geleden werd hij papa”
Beste van Plus
Lees meer
Modehuis Gucci heeft nieuwe creatief directeur
Lommelse Floor heeft autisme, maar droomt van een opvallende make-over: “Ik heb me lang genoeg verstopt”
Tiktok-wijsheid: je draagt je coltruitje al je hele leven verkeerd
Fan van ‘The masked singer’? Met deze capsulecollectie van JBC supporter je in stijl