Archiefbeeld. — © put
Problemen met webshop Carrefour kunnen nog maanden aanslepen
Online winkelen bij Carrefour is momenteel niet overal mogelijk in België. Op de webshop zegt de supermarktketen dat “de aanpassingen aan het interne systeem meer tijd vragen”. Volgens de gespecialiseerde website RetailDetail zouden de problemen tot begin volgend jaar kunnen duren.
Bij Carrefour België is vrijdag niemand bereikbaar voor commentaar.
Volgens RetailDetail hebben de problemen te maken met het faillissement van de Canadese softwarespecialist Food-X Technologies, waar Carrefour mee samenwerkt. Er zou nieuwe software geïnstalleerd worden, maar die zou pas begin 2023 live kunnen gaan, zegt de woordvoerster aan RetailDetail.
Vandaar werd de capaciteit van de webshop beperkt en kan dus niet overal online worden gewinkeld. “De driehoek Antwerpen-Gent-Brussel krijgt voorrang, ongeveer 50 van de 250 afhaalpunten zijn momenteel niet actief”, schrijft RetailDetail.
De dienst ‘Ship To’, die boodschappen aan huis brengt, werkt wel zoals voorzien.
Hoofdpunten
Maasmechelaren gearresteerd op verdenking van dodelijke afrekening in Nederland
Meer dan 1.000 mensen nemen afscheid van Omar en zijn vader Mbark: “De opkomst is ongezien”
Patricia en Ronald waren de eersten die er trouwden, nu is Diepenbeekse feestzaal op zoek naar álle 2.000 koppels
Belgisch koppel weigert vliegticket voor baby te kopen en laat kind achter in Israëlische luchthaven