© Gerrit Schuermans

Olivier en Lisa worden brand-ambassadors voor Fryns

Hasselt -

Ooit kom je de job van je leven tegen. Of toch al de stage. Het overkomt PXL-Marketingstudenten Olivier Habex (20) uit Genk en Lisa Dewilde (21) uit Herk-de-Stad. Zij zijn de nieuwe brand-ambassadors voor het Hasseltse familiebedrijf Fryns Distillery.

Gerrit Schuermans

"Wat wij nu precies gaan doen? Wel, wij krijgen een rol toebedeeld als brand-ambassador binnen Fryns”, zeggen Lisa en Olivier fier. “En zo maken we deel uit van de volgende stap in het Fryns-verhaal dat zich sinds 1887 in Hasselt afspeelt. We gaan samenwerken aan een tasting-campagne en de nieuwe producten zoals de Negroni, de Lazy Red Cheeks en de Cosmopolitan promoten en proberen te verkopen op verschillende plekken binnen Limburg. Zo is de heropening van de horeca op 8 mei een uitgelezen kans. Onze nieuwe marketingkennis, vooral op gebied van sociale media, kunnen we doorgeven aan Fryns zelf en zij kunnen ons op hun beurt ook super veel bijleren. Voor ons mogen de ‘Roaring Twenties’ beginnen!”En dat enthousiasme is ook te horen in de Hogeschool PXL. “Over dit project werden we meteen erg enthousiast”, besluit opleidingshoofd PXL-Marketing Maarten Thiry. “Het gaat om een productgamma dat dicht aanleunt bij de leefwereld van onze studenten, een merk met een innovatieve missie en visie. Het geeft onze studenten de kans om hun theoretische kennis om te zetten in de praktijk.”

https://www.pxl.be/marketing


Immo

Auto's in de kijker

Jobs in de regio