Slaapkamer onder roet door kortsluiting aan stekkerdoos in Zutendaal

Brand

Slaapkamer onder roet door kortsluiting aan stekkerdoos in Zutendaal

Foto: Tom Palmaers

Zutendaal -

In de Oude Tramweg in Zutendaal heeft zondagmiddag een brandje gewoed in een slaapkamer. Het vuur ontstond door kortsluiting aan een stekkerdoos. De roetschade bleef beperkt tot de slaapkamer.

Het was de oma die op haar kleindochter paste die de brandgeur rond het middaguur opmerkte. Ze was naar boven gegaan om zich om te kleden. In de slaapkamer van haar kleindochter zag ze rook. De oma reageerde ...

Nieuwe Video's