donderdag 14 november 2019 - Binnenland
camera closecorrect Verwijs ds2 facebook gplus nextprevshare twitter video

 

Onderzoek naar eerste vape-dode in ons land

Hij was 18 en een boom van een kerel. Toch is Raphaël in nauwelijks één maand tijd bezweken aan een longontsteking. “Hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt door een e-sigaret en/of de vulling ervan”, zeggen zijn artsen. Een trieste primeur voor ons land. “Ik hoop dat de dood van mijn zoon andere slachtoffers van de e-sigaret kan helpen voorkomen”, zegt vader Thierry Pauwaert (45).

Nieuwe Video's