Jonge Mechelse herder vergiftigd met rattenvergif

Jonge Mechelse herder vergiftigd met rattenvergif

Volgens de eigenaars werd de Mechelse herder vergiftigd met rattenvergif. Foto: jhp

Zoutleeuw -

Vaiko, de jonge Mechelse herder van Peter De Bondt en Agneta Roggemans uit de Saneveldstraat in Budingen is zaterdag vergiftigd in hun eigen tuin. Volgens de eigenaars gebeurde dat met rattenvergif.

Het was zoon Robbe die de hond zaterdag dood aantrof in een plas bloed. Dat gebeurde enkele uren nadat de baasjes met hun hond eerst ...

Nieuwe Video's