Huurder naar ziekenhuis na brand in flat

Huurder naar ziekenhuis na brand in flat

Een appartement op het gelijkvloers is volledig vernield. Foto: Mmd

Maasmechelen -

Vrijdagavond even voor 21 uur is er brand uitgebroken in een appartement aan de Zetellaan in Eisden-Tuinwijk. De huurder werd met een rookvergiftiging naar het ziekenhuis overgebracht.

“De bewoner woont alleen in het appartement”, zegt buurvrouw zegt Vera Raemaekers. “Hij stond buiten en was in shock. Ik heb op elke bel gedrukt om alle bewoners te verwittigen. Die kwamen allemaal naar ...

Nieuwe Video's