Zware schade door brand in sauna

Zware schade door brand in sauna
Genk -

In een huis in Gielisdries in Terboekt (Genk) is donderdagmorgen rond 2 uur brand uitgebroken in een huis. Het vuur ontstond in het saunagedeelte. De bewoners sliepen. Gelukkig werd de vrouw wakker. Toen de brandweer van Genk aankwam, sloegen de vlammen al door het raam van de badkamer. Zelfs het metalen kozijn was gesmolten door de hitte. Het vuur verspreidde zich tot het dak. Doordat alle deuren in huis open stonden, is er overal zware rookschade.