Dit artikel is exclusief voor jou als abonnee

Abonnee worden? Kies je leesformule >

Klanten Lidl vechten voor Stikeez

Klanten Lidl vechten voor Stikeez

Stikeez zelf zijn er nog genoeg, maar er is een tekort aan verzamelmapjes. Daarom gaat Lidl ze nu ook online te koop aanbieden.

Hasselt -

Het succes van de Stikeez van Lidl, waarbij je poppetjes in de vorm van pakweg een kip of een radijs kan sparen, groeit de warenhuisketen stilaan boven het hoofd. Poppetjes zijn er voldoende, maar Lidl kan niet volgen met de levering van de verzamelmapjes in de vorm van een koelkast. Afgelopen zaterdag bevoorraadde Lidl haar warenhuizen nog met zulke mapjes, maar opnieuw bleken er dat ruim onvoldoende. Met hilarische taferelen tot gevolg. “In de Lidl in Genk zag ik mensen elkaar omduwen om toch maar een mapje te kunnen bemachtigen”, zegt de Genkse Cinzia Scarpato.

Paul de Peper, Walter de Walnoot of François de Croissant. Het zijn maar enkele van de 24 Stikeez die je bij warenhuisketen Lidl kan sparen per aankoopschijf van 15 euro. Maar de actie met de poppetjes ...

Nieuwe Video's