Dit artikel is exclusief voor jou als abonnee

Dit exclusieve artikel lezen? Doe het gratis >

Appel verleidt mannen en vrouwen op Tinder: "Als je me bij mijn steeltje pakt, zal het sap uit mij stromen"

Patricia Robinne van IdeArte, samen met Aline Ghys en Stefanie Nisen die de campagne van de Belgica-appel opzetten. Foto: Sven Dillen

Sint-Truiden -

“Ik heb veel zin om in je mond te verdwijnen.” “Als je me bij mijn steeltje pakt, zal het sap uit mij stromen.” De Belgica-appel is sinds twee weken actief op de datingapp Tinder, waar hij mannen en vrouwen verleidt met dubbelzinnige chatgesprekken. Een promotiecampagne uit de koker van het Truiense communicatiebureau IdeArte.

Maak de Belgica-appel hip. Zo luidde de opdracht die IdeArte kreeg van de Belgische Fruitveiling (BFV), de coöperatie van fruittelers. Dat doen ze onder meer via Tinder: de appel is sinds twee weken ...