Beauty

Zie jij het verschil tussen een make-uplook van 200 en 2.000 euro?

Print
Zie jij het verschil tussen een make-uplook van 200 en 2.000 euro?

Foto: *

Make-upfans zullen het kunnen beamen: cosmeticaproducten van topmerken betekenen soms een aanslag op je portemonnee. Maar het kan ook goedkoper, dat bewijst de Australische beautyblogster Chloe Morello. Zij creëerde een look met dure producten en een totaalwaarde van 2.200 euro. Maar met 251 euro aan goedkopere smeersels krijgt ze een gelijkaardig resultaat. Zie jij het verschil?

Als beautyblogger krijgt de 27-jarige Chloe veel make-up toegestuurd, inclusief producten van luxemerken. “Ik denk dat ik een make-uplook kan samenstellen van boven de 2.000 euro”, zegt ze in een recent filmpje op haar YouTube-kanaal. Vorig jaar in december probeerde ze al om de duurste make-up look uit haar leven te bekomen, nu zegt ze dat ze toen niet hard genoeg haar best deed. Het kon volgens haar nog beter.

Met deze nieuwe stunt wil Chloe niet opscheppen. “‘Ik wil gewoon aantonen hoe hoog de totaalwaarde van de make-up op een gezicht kan zijn”, klinkt het. Voor de duurste look gebruikte de brunette een onder meer beauty elixir spray van Caudalie ( 37,80 euro voor 100 ml), de mat en blur touch stick van het Franse modehuis Givenchy (36,50 euro), fond de teint van La Prairie (187,90 euro) in combinatie met de fluid sheer fond de teint van Giorgio Armani (51,90 euro), eyeliner van Christian Louboutin (75 euro), highlighter van Burberry (55 euro), lippenstift Jasmin Rouge van Tom Ford (54 euro) en een poeder van La Mer (75 euro). Dit zijn slechts acht van de 42 prijzige producten die ze op haar gezicht smeerde.

De opvallende conclusie van deze look die zoveel kost als een dik maandloon: het kan heus veel goedkoper. Een half jaar geleden werkte ze een zeer gelijkaardige look af voor Kerstmis. Daarvoor gebruikte ze goedkopere producten zoals een fond de teint van Esteé Lauder, concealer van Bobbi Brown, mascara van Clinique en blush van Mac Cosmetics.

Bekijk hieronder de oplossing:

Zie jij het verschil tussen een make-uplook van 200 en 2.000 euro?

Niet te missen