Celebs

Britney Spears brengt eigen lifestylemerk op de markt

Print
Britney Spears brengt eigen lifestylemerk op de markt

Foto: Photo News

Na haar succesvolle samenwerking met beautyfabrikant Elizabeth Arden en modemerk Kenzo heeft Britney Spears beslist om zelf een lifestylemerk op de markt te brengen. Haar merk zal bestaan uit modeartikelen, haarverzorging, accessoires, sportattributen en elektronica.

Op dinsdag heeft Britney Spears officieel aangekondigd dat ze met een eigen lifestylemerk op de proppen komt. Het merk zal in de lente van komend jaar gelanceerd worden en zal modeartikelen, haarverzorging, accessoires, sportattributen en elektronica bevatten. De popzangeres ging daarvoor de samenwerking met het internationale bedrijf Epic Rights aan, dat haar zal helpen met de complete uitbouw van haar merk.

De manager van het bedrijf, Larry Rudolph, vertelde in een aankondiging dat hij uitkijkt naar het project: "Deze nieuwe liefestylecollectie is een volgende stap van Britney Spears om aansluiting te zoeken met haar fans. Door haar stijl en modegevoel te delen, toont ze haar immense appreciatie voor de vele fans die dit allemaal mogelijk maakten."

Britney Spears zet nu niet voor de eerste keer haar stappen op de markt van lifestyleproducten. Eerder werkte ze al samen met beautygigant Elizabeth Arden om een parfum onder haar naam op de markt te brengen en dit jaar werd ze zelfs het gezicht van de lentecollectie van modemerk Kenzo.

 

Niet te missen