© Instagram

© Instagram

© Instagram

© Instagram

© Instagram

© AP

© AP

© AP

© AP

© AP

© AP

© AP

© AP

© AP

Chanel Beauty House wil de populairste pop-up op Instagram worden

Chanel zet meer dan ooit in op sociale media. Om het nieuwe Instagram-account WeLoveCoco te promoten, opende het Franse modemerk het 'Chanel Beauty House', een indrukwekkende pop-up op Sunset Boulevard en een droomhuis voor elke fan van Chanel en sociale media.

elvh

Een roze slaapkamer maakt elke selfie perfect, in een knalrode eetkamer staat lippenstift op het menu, in een oranje badkamer kan je met uitwisbare lippenstift op de spiegel tekenen, er is een kleedkamer waar je in virtual reality lippenstiftkleuren kan testen, en er staat natuurlijk ook een Chanel photobooth.

Het huis op Sunset Boulevard in Los Angeles moet een bommetje worden op sociale media en werd gelanceerd om het nieuwe account WeLoveCoco te promoten. Op dit account worden berichten van bloggers en liefhebbers van Chanel-producten gepost. Een cocktailparty waar heel wat beroemdheden en influencers op uitgenodigd waren, was in elk geval een droomstart van dit droomhuis. Op de opening waren Kristen Stewart, Tessa Thompson, Tove Lo en ook Ava Philippe, of de 18-jarige dochter van Reese Witherspoon aanwezig.

Het Chanel Beauty House is een pop-up en maar vier dagen open. De toegang is gratis, maar er moet wel gereserveerd worden om binnen te gaan.

Niet te missen