Hasselaar vindt dode vlieg in hamburger bij Quick Genk: “Ik wil mijn geld terug”

Print
Hasselaar vindt dode vlieg in hamburger bij Quick Genk: “Ik wil mijn geld terug”
Genk / Hasselt -

De 25-jarige Mikail Yilgin trok twee weken geleden met drie vrienden naar de Quick in Genk omdat hij naar eigen zeggen “goesting had in een hamburger”. Hij bestelde drie hamburgers – 2 Giants en een Suprême – maar die laatste beviel hem niet zoals gehoopt. Hij vond er namelijk een dode vlieg in.

De vier vrienden bestelden hun broodjes binnen in het filiaal in Shopping 1 in Genk om ze daarna in de auto op te eten. “Met de twee Giants was niets aan de hand, maar de derde burger zag er vreemd uit”, vertelt Mikail aan onze redactie. “Ik dacht eerst dat de grote zwarte vlek een rozijn was, want soms heb je dat bij Italiaanse burgers. Ik stopte vervolgens aan de kant van de weg om het broodje beter te bekijken en toen zag ik dat het een dode vlieg was.” Mikail stuurde diezelfde avond nog een e-mail naar Quick om zijn ongenoegen te uiten, maar hij kreeg niet het antwoord dat hij verwachtte.“Ze boden hun excuses aan en zeiden dat ze later nog contact met mij zouden opnemen hierover. Twee weken later heb ik thuis een brief ontvangen met 4 waardebonnen ter waarde van 15 euro. Alsof ik ooit nog ga eten bij Quick. Ik wil dat het geld teruggestort wordt op mijn rekening.”

Woordvoerster Shana Van den Broeck meldt dat Quick momenteel bezig is met een onderzoek naar het voorval. “De Suprême burger is naar het laboratorium gestuurd, maar de resultaten zijn nog niet bekend”, klinkt het. “Wij hebben de jongeman vergoed voor zijn aankopen en houden hem op de hoogte van het lopende onderzoek.”


Immo

Auto's in de kijker

Jobs in de regio