Opvallend veel ‘vrouwelijke’ reclame tijdens nieuw voetbalprogramma op Vier

Opvallend veel ‘vrouwelijke’ reclame tijdens nieuw voetbalprogramma op Vier

HasseltVan pampers tot gelaatsverzorging. Tijdens de eerste uitzendingen van het voetbalmagazine ‘Sports Late Night’ op Vier bestonden de reclameblokken niet zozeer uit producten bekend van kreten als “Mannen weten waarom”. Wel uit reclame die eerder clichématig bij familie- of vrouwenprogramma’s wordt verwacht.

Opvallend veel ‘vrouwelijke’ reclame tijdens nieuw voetbalprogramma op Vier 0

HasseltVan pampers tot gelaatsverzorging. Tijdens de eerste uitzendingen van het voetbalmagazine ‘Sports Late Night’ op Vier bestonden de reclameblokken niet zozeer uit producten bekend van kreten als “Mannen weten waarom”. Wel uit reclame die eerder clichématig bij familie- of vrouwenprogramma’s wordt verwacht.

We zullen ze maar benoemen, de producten die in de reclameblokken van ’Sports Late ...