Food

Albert Heijn lanceert hulplijn bij klaarmaken kerstdiner

Print
Albert Heijn lanceert hulplijn bij klaarmaken kerstdiner

Foto: Shutterstock

Geen keukenprins die je kan bellen of geen kookboek in de buurt terwijl je die ene schotel aan het klaarmaken bent voor het kerstdiner? Niet getreurd, daar hebben ze bij de Nederlandse warenhuisketen Albert Heijn wat op gevonden. Op 24, 25 en 26 december staat een team adviseurs klaar om via Whatsapp op al je culinaire vragen te antwoorden.

Bij heel wat mensen breekt hen het zweet nu alweer uit als ze denken aan het kerstdiner dat ze moeten bereiden. Uit een 'Kerstkook- en stressonderzoek' van de warenhuisketen Albert Heijn onder ruim duizend Nederlanders blijkt dat vier op de tien stress ervaart tijdens het voorbereiden of bereiden van een kerstdiner. Iets zegt ons dat dat in ons land niet heel anders zal zijn. Bovendien gaf 65 procent aan al eens iets te laten mislukken en de fout die daarbij het meest werd gemaakt, was het laten aanbranden van de maaltijd.

Daarom besliste de supermarkt om een soort hulplijn te lanceren die op 24, 25 en 26 december telkens tussen 10 en 22 uur via Whatsapp bereikbaar is. Dat kan ook voor Belgische klanten op het nummer +31 648484040 (voeg Albert Heijn aan je contactpersonen toe en je kunt aan de slag). Op een geslaagde afloop!

 

 

Niet te missen