Donald Muylle komt zelf naar Hoeselt voor klacht van klant

Print
Hoeselt - Mike en Davina kochten een Dovy-keuken. “Belgisch en degelijk”, zegt Mike. Bij de installatie liep evenwel het een na het ander fout. De wet van Murphy? “Best mogelijk, maar niet met Dovy”, is de reactie van Donald Muylle. Hij zakte in hoogsteigen persoon af naar Hoeselt om het probleem te bekijken.

“Een installateur is de keuken half maart komen plaatsen”, vertelt Mike Coenegrachts. “Het begon allemaal mis te gaan met de sokkels, waarop de keuken staat. Die hadden blijkbaar niet de ideale afmetingen en de installateur had de grootste moeite om de keuken geplaatst te krijgen. “Het aanrecht bestaat uit drie bladen uit natuursteen. Bij het boren van een gat in één van de werkbladen, heeft de installateur zo hard geduwd dat het scheurde.  Het blad is gedeeltelijk vervangen, maar nu zit ik met een kleurverschil tussen de bladen. Het verschil is niet groot, maar het is er. ” 

“Toen ik de eindafrekening kreeg heb ik alles betaald, behalve het gedeelte voor het werkblad. Onze keuken kostte 28.000 euro. Er staat dus nog een saldo open van 3.444 euro.” “Ik wil dat bedrag best betalen, maar alleen als ik een werkblad heb van één kleur, zoals het oorspronkelijk ook was geleverd. Het was perfect in orde, tot die scheur erin kwam en bij de vervanging dat kleurverschil opdook. Dat is niet mijn schuld.” Dovy keukens gaf Mike gelijk en verving het werkblad kostenloos.

Wat er nog meer misliep en hoe ze tot een oplossing kwamen, lees je vandaag in Het Belang van Limburg.