© Addmyberry

Sergio Herman geeft nu ook 'buzze' op een T-shirt

Sergio Herman heeft samen met zijn rechterhand Nick Bril een lijn van drie T-shirts uitgebracht in samenwerking met het Belgische Addmyberry. Op de shirts staan slogans die toepasselijk zijn voor het restaurant The Jane dat de twee samen uitbaten.

frbs01

'Buzze geven', het is iets wat je vast al uit de mond van Sergio Herman hebt horen sijpelen in pakweg 'Mijn Pop-uprestaurant', maar nu kun je er ook de T-shirt van kopen. In het label van de drie ontwerpen is er ook telkens een QR-code geprint die je toegang geeft tot filmpjes van het reilen en zeilen in The Jane. Er zijn ook drie prijscategoriën: voor 'buzze geven' betaal je 89,95 euro, voor 'hero day' 54,95 euro en voor 'raw meat' 44,95 euro. De T-shirts zijn verkrijgbaar via de websites van The Jane en Addmyberry.

Het is niet de eerste keer dat Sergio Herman ook in de mode creatief aan de slag gaat. Zo werkte hij voor The Jane ook al samen met het Nederlandse denimmerk G-Star.

 

Yesterday @thejaneantwerp today @restopurec #heroday??

Een foto die is geplaatst door Sergio Herman (@sergioherman) op