Patje Krimson maakt unieke remix voor aanwervingscampagne Unilin

Print
Patje Krimson maakt unieke remix voor aanwervingscampagne Unilin

Foto: Twitter @MaaikeVanDelsen

De West-Vlaamse vloerspecialist Unilin, vooral gekend voor het product Quick-Step, is op zoek naar 70 nieuwe arbeidskrachten voor de nieuwe vinylafdeling waarin het bedrijf 45 miljoen euro investeert. Dat meldt het bedrijf maandag. Unilin nam zelfs DJ Pat Krimson onder de arm om geschikt personeel te vinden.

Wie in Zuid-West-Vlaanderen komt kan er niet naast kijken. Over de hele regio hangen opvallende affiches voor de aanwerving van geschikt personeel voor een nieuwe vynilafdeling die in 2015 opgestart wordt. Unilin doet dat onder de noemer “Kom mee draaien”, een knipoog naar muziekplaten. Om die campagne kracht bij te zetten vroeg Unilin Pat Krimson een muziekmix te maken, die gratis te downloaden is voor de eerste 1.000 bezoekers van de rekruteringswebsite www.kommeedraaien.be .

Unilin zoekt 40 machinearbeiders, 20 techniekers en 10 ingenieurs, bijna allemaal profielen die moeilijk te vinden zijn in een regio die kampt met een hoge arbeidskrapte, vandaar de intensieve campagne. Op 18 oktober organiseert Unilin ook een jobdag, waarbij geïnteresseerden kennis kunnen maken met de jobs, het bedrijf en het productieproces. “We zijn niet alleen een werkgever die zekerheid en doorgroeimogelijkheden biedt, maar willen ook benadrukken dat er een uitstekende sfeer heerst op onze werkvloer”, zegt Nick Leenaert, Talent Director, over de campagne.