Gewonde bij aansteken van barbecue

Print
Genk - De brandweer is vrijdag rond 20.30 uur opgeroepen voor een brand in de Molenblookstraat. Ter plaatse bleek het fout te zijn gegaan met het aansteken van de barbecue. Er waren brandversnellers gebruikt waarna de barbecue was omgevallen en er gras vuur had gevat. De vegetatie was geblust voor de brandweer aankwam. Een persoon moest wel voor verzorging naar het ziekenhuis. Hij was in het gezicht verbrand. (mm)

Immo

Auto's in de kijker

Jobs in de regio