Student sterft nadat kauwgom ontploft

Een 25-jarige Oekraïense student is op een erg merkwaardige manier om het leven gekomen. Hij was een kauwgom aan het eten toen die plots ontplofte in zijn mond.

ikerremans

De student was aan het studeren op zijn kamer, toen zijn ouders een enorme knal hoorden. Ze troffen hun zoon dood aan. Hij was zwaar verminkt en de hele onderkant van zijn gezicht was weggeblazen.

De jongeman, een student scheikunde, experimenteerde wel eens door kauwgom in citroenzuur te steken. Waarschijnlijk gebruikte hij tijdens die fatele avond een andere, zeer explosieve, stof.