Rookvergiftiging na woningbrand in Maasmechelen

Print
Rookvergiftiging na woningbrand in Maasmechelen

Rookvergiftiging na woningbrand in Maasmechelen

Maasmechelen - In Maasmechelen is vandaag een huis uitgebrand. Er vielen geen gewonden, maar de bewoonster van het pand liep een rookintoxicatie op en diende naar het ziekenhuis gevoerd te worden.

Het vuur ontstond in een woning in de Proosterbosstraat. Voorbijgangers konden de bewoonster uit haar woning bevrijden nog voor de brandweer ter plekke was. De vrouw werd met een rookvergiftiging naar het ziekenhuis gebracht. Het huis ging in vlammen op.

Het is nog niet duidelijk hoe het vuur is kunnen ontstaan.


Immo

Auto's in de kijker

Jobs in de regio