VIJFtv groeit met 18 procent

Print
VIJFtv groeit met 18 procent

VIJFtv groeit met 18 procent

Het gemiddelde VIJFtv-marktaandeel steeg in november zes van de zeven dagen tot 6,5 procent. Dat is te danken aan piekscores tot 244.000 kijkers voor 'Alles nieuw' en door de hoge filmscores op woensdag en vrijdag.

VIJFTV zegt 18 procent vooruit te gaan tegenover dezelfde periode vorig jaar op de VIJFtv-doelgroep (vrouwen tussen 20 en 49 jaar).

VT4-finales en Superprestige kleuren november

VT4 kende dit najaar opvallend succes met z'n lokale producties, ook in november. Met nog een maand te gaan staat VT4 in 2008 stevig op hetzelfde peil van 2007.

Een novembergemiddelde van 12,4 procent marktaandeel op de doelgroep m/v 15-44 werd vooral gekleurd door de seizoensfinales van de succesvolle lokale producties 'Huizenjacht', 'The Block Hoegaarden', 'Keukenrebellen' en 'Help, mijn man is een klusser!'.

De vier novemberwestrijden Superprestige veldrijden piekten in november tot 838.000 VT4-kijkers.