‘Limburg werkt’ is nieuw motto van imagocampagne

Print
‘Limburg werkt’ is nieuw motto van imagocampagne

‘Limburg werkt’ is nieuw motto van imagocampagne

Gisterochtend is de vierde campagne ‘Goed dat er in Limburg ondernemingen zijn’ op gang geblazen door de werkgeversorganisatie VKW Limburg. Die kan dit keer rekenen op de steun van onder meer Stijn Helsen, Stijn Meuris en Hanne Troonbeeckx.

De eerste editie van de campagne in 2005 had vooral tot doel om het imago van het bedrijfsleven in Limburg op te krikken. Onder het motto ‘Limburg werkt’ wordt nu breder gemikt. “Het is een boodschap met een dubbele bodem”, zegt VKW-voorzitter Lode Essers.

“De Limburgse bedrijven doen het goed, er zijn meer mensen dan ooit aan het werk en er is geen reden om te denken dat er aan dat groeiscenario een snel einde komt. Kortom, het product Limburg wérkt. Van de andere kant is het ook goed wonen en werken in Limburg, in een filevrije, aangename omgeving, waar toch een stevig internationaal economisch weefsel aanwezig is”, aldus Essers.

Helsen

Gisterochtend mochten gouverneur Steve Stevaert en gedeputeerde Marc Vandeput de eerste van de (voorlopig) duizend exclusieve T-shirts van de hand van Stijn Helsen in ontvangst nemen. De rest van de T-shirts wordt gratis weggeschonken aan de eerste snelle bezoekers van de interactieve website www.limburgwerkt.com. De gratis T-shirts zitten ergens ‘verborgen’ in één van de kleedkastjes die op de site te zien zijn.

“Met deze actie willen we de boodschap naar een nog breder publiek overbrengen”, zegt communicatiemanager Gert Schreurs van VKW Limburg. “In de vorige campagnes gingen de talrijke boodschappen gemakkelijk verloren. Nu brengen we één hoofdboodschap die we spelenderwijs via de site kunnen uitdiepen”, aldus Schreurs.


Immo

Auto's in de kijker

Jobs in de regio