Delhaize kondigt nieuwe reeks prijsverlagingen aan

Print
Delhaize kondigt nieuwe reeks prijsverlagingen aan

Delhaize kondigt nieuwe reeks prijsverlagingen aan

De winkels van Delhaize verlagen vanaf opnieuw een hele reeks basisproducten in alle afdelingen blijvend in prijs. De supermarktketen zegt daarmee in te willen spelen op de dalende koopkracht.

"Begin januari voerde Delhaize al een prijsverlaging door voor meer dan 600 producten", vertelt woordvoerster Katrien Verbeke. "De nieuwe reeks prijsverlagingen worden binnenkort in een grootse mediacampagne aangekondigd, waarbij zowel dagbladen, radio als de communicatiemiddelen op de winkelvloer worden ingeschakeld."

Verbeke: "Delhaize doet tal van inspanningen om de koopkracht van de Belgische consument te bevorderen door op elk moment competitieve prijzen aan te bieden. Bovendien leveren we ook grote inspanningen om het assortiment van onze huismerkproducten (het Delhaize-merk en het merk 365) verder uit te breiden, zodat we onze klanten een goedkoper, kwalitatief alternatief kunnen aanbieden."/p>

Discounters

"Alle nationale merken die bij Lidl verkocht worden, worden bij Delhaize aan dezelfde prijs aangeboden. Het Delhaize-merk telt meer dan 6.000 producten die tot 15% goedkoper zijn dan de nationale merken voor een kwaliteit die minstens evenwaardig is."

"Het merk 365 telt vandaag 500 basisproducten voor elke dag en aan dezelfde prijs en van minstens gelijkwaardige kwaliteit als deze van Aldi. De verse producten, die elke dag geleverd worden, worden aangeboden aan de scherpste marktprijzen. Bovendien garandeert Delhaize dezelfde prijzen in al haar supermarkten in België."