Badkamer uitgebrand na kortsluiting boiler

Print
Sint-Truiden - Een boilerbrand heeft zaterdag voor brand gezorgd in een badkamer op de Rummenweg in Sint-Truiden. Enkele minuten voor 21 uur was er plots een stroomonderbreking in de woning van Eduard Bollen.
BR>
Hij probeerde een paar keer vergeefs de stroom weer in te schakelen, toen een overbuur het echtpaar kwam verwittigen dat er brand was uitgebroken op de bovenverdieping.

Volgens luitenant Smets van de Truiense brandweer was een kortsluiting in de elektrische boiler de oorzaak. De hele badkamer is uitgebrand. Omdat de deur van de badkamer openstond, liep de hele bovenverdieping rook- en waterschade op. Nadat de brandweer het huis had verlucht, konden de bewoners de benedenverdieping opnieuw in gebruik nemen.

Immo

Auto's in de kijker

Jobs in de regio