Food

Quick lanceert eigen bar

Print
Quick lanceert eigen bar

Quick lanceert eigen bar

Het fastfoodrestaurant Quick keert terug naar de oorsprong en lanceert de Burger Bar by Quick in enkele grootsteden en winkelcentra. Daarmee willen ze het concept van fastfood onderstrepen: snel een snack kunnen eten.

De Burger Bar blinkt uit door zijn bescheidenheid. Zo is een bar nooit groter dan 150 vierkante meter en vind je er niet meer dan 12 verschillende burgers. Daarmee concentreert Quick zich terug op de essentie: een hamburger, een frietje, een drankje en een ijsje, zonder alle nevenproducten die tegenwoordig aangeboden worden in fastfoodrestaurants.

"'Burger Bar by Quick' vormt een aanvulling op het aanbod van Quick in het meest dynamische segment van de fastfoodsector, namelijk de burger. Deze unieke afgeleide formule van het merk Quick, met een vereenvoudigd aanbod rond vier populaire, makkelijk te bereiden recepten, zou de groep de kans moeten bieden een nieuwe fase van zijn ontwikkeling in te luiden en nieuwe klanten en franchisenemers aan te trekken", besluit François Charpy, directeur operations France.

Mieke Geysmans

Niet te missen