Speedy Pass van Walibi is geen succes

Print
Speedy Pass van Walibi is geen succes

Speedy Pass van Walibi is geen succes

De Speedy Pass van Walibi is geen groot succes te noemen. De vrees om scheef bekeken te worden zorgt ervoor dat er amper 'voorkruippassen' verkocht worden. Hoewel de kassa van Walibi er elke dag 500 voorziet, werden er op 4.000 bezoeker maar 34 Speedy Passes verkocht. Dat schrijft Het Laatste Nieuws.

De meeste bezoekers weigeren om 35 euro bovenop de normale ticketprijs van 33 euro te betalen om een voorkeursbehandeling te krijgen. Wie toch voor een Speedy Pass kiest, moet de scheve opmerkingen uit de 'gewone' rij erbij nemen. Wanneer er kinderen bij zijn, kan dat tot erg vervelende situaties leiden. En wanneer het in de gewone rij bijzonder vlot gaat, zijn bezoekers minder geneigd om de volgende keer bij te betalen

.

Lees ook:
Walibi plant evaluatie Speedy Pass
Walibi wil betalende 'voorkruippas' aanbieden

MCe
Archieffoto