Ik ben abonnee
Ik ben geen abonnee
Ik ben abonnee
Zoeken

Abonneren

+
Uit welke abonnementsformules kan ik kiezen?

Bekijk hier het overzicht en kies de abonnementsformule die best bij je past.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Uit welke bezorgwijzen kan ik kiezen?

Je kan kiezen uit volgende bezorgwijzen:
- een postabonnement: de krant wordt bij jou thuis geleverd op weekdagen vóór 7u30 en in het weekend vóór 10u.
- een winkelabonnement: de krant wordt bij jou thuis geleverd door een dagbladverkoper of je gaat de krant zelf afhalen bij een vaste dagbladhandel.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Hoe bestel ik een papieren abonnement?

Bestel online je papieren abonnement. Kies eerst je favoriete abonnementsformule, vervolgens geef je jouw gegevens op, dan kies je de bezorgwijze van de krant en ten slotte de betaalwijze. Of bel onze klantendienst op 011 49 46 00, elke weekdag vanaf 8u tot 17u en op zaterdag vanaf 8u tot 12u. Wij helpen je graag verder.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Hoe bestel ik een digitaal abonnement?

Bestel hier je digitale abonnement. Kies eerst je favoriete abonnementsformule, vervolgens geef je jouw gegevens op, dan kies je de bezorgwijze van de krant en ten slotte de betaalwijze. Of bel onze klantendienst op 011 49 46 00, elke weekdag vanaf 8u tot 17u en op zaterdag vanaf 8u tot 12u. Wij helpen je graag verder.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Wat zijn de voordelen van een abonnement?

De belangrijkste voordelen van een abonnement op Het Belang van Limburg:

- Naast de hoofdkrant met al het nieuws ( regionaal, nationaal en internationaal) krijg je elke week 5 extra bijlagen:
- SPORT: Sportpagina's met al het provinciale, nationale en internationale sportnieuws.
- HBvL Plus: een extra slimme bijlage boordevol interviews, duiding en opinie.
- SJIEK: het meest gelezen vrouwenblad in Limburg
- DE MARKT: reizen, wonen, auto en multimedia op zijn best
- HALLO: Tv-blad met celebrity nieuws en complete Tv-gids

- 7 dagen op 7 de digitale krant op jouw tablet, smartphone en PC, inclusief Het Nieuwsblad op Zondag. Handig voor op vakantie.
- Je herkent alle voordelen voor abonnees aan HBVL+. Zo heb je toegang tot de beste artikels, ontvang je tijdens de dag exclusieve nieuwsupdates en lees je gratis extra publicaties bij onze digitale krant. Daarbovenop geniet je het hele jaar door van unieke voordelen: gratis tickets, korting enz. Kijk op www.hbvl.be/voordelen voor meer informatie.
- Je kan je abonnement ook online beheren. Dat gaat snel en is heel praktisch om bijvoorbeeld een adreswijziging door te geven, een bezorgingsprobleem te melden, de einddatum van je abonnement te raadplegen, een vakantieonderbreking door te geven, enzoverder.
- En als abonnee ontvang je een hoge korting op de losse verkoopprijs.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

Abonnementen

+
Waar vind ik mijn klantennummer?

Je kunt jouw klantennummer raadplegen via het E-loket. Je vindt dit terug onder ‘Mijn abonnement’.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Hoelang loopt mijn abonnement?

Je kunt de einddatum van jouw abonnement raadplegen via het e-loket. Je vindt dit terug onder ‘Mijn abonnement’.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Hoe verleng ik mijn abonnement?

Als je via domiciliëring betaalt dan loopt jouw abonnement automatisch elke maand verder. Betaal je via overschrijving? Wij sturen je telkens voor de vervaldatum van jouw abonnement een betaalvoorstel waarmee je deze kunt verlengen.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Hoe geef ik een wijziging door aan mijn abonnement?

Je kunt een wijziging doorgeven via het E-loket. Bijvoorbeeld om uw vakantie door te geven of om uw adres te wijzigen. Onze klantendienst blijft uiteraard ook telefonisch bereikbaar via 011 24 46 00 of klik hier om ons een bericht te sturen.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Hoe zet ik mijn abonnement stop?

Je kunt jouw abonnement stopzetten door te bellen naar onze klantendienst op 011 49 46 00. Hou er rekening mee dat je dit uiterlijk 14 dagen voor de vervaldatum van je abonnement dient door te geven.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

Acties

+
Kan ik als abonnee intekenen op een abonnementsactie?

Ben je geïnteresseerd in een bepaalde actie, raden we je aan om ons een bericht te sturen via het E-loket of neem contact op met onze klantendienst op 011 49 46 00. Elke weekdag vanaf 8u tot 17u. Op zaterdag vanaf 8u tot 12u.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Abonnementsvoorwaarden

Klik hier om de algemene abonnementsvoorwaarden te raadplegen.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Kan ik met een digitaal abonnement ook deelnemen aan de spaaracties van Het Belang van Limbug

Digitale abonnees worden per mail op de hoogte gehouden van de verschillende spaaracties.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Wanneer wordt mijn pakket geleverd?

Uiterlijk 6 weken na ontvangst van je (eerste) betaling, wordt er een leveringsmoment voorgesteld via brief. Indien dit tijdstip voor jou niet past, kan je dat telefonisch of online wijzigen. De levering kan van maandag tot en met zaterdag, tussen 8u-18u.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Kan ik de bestelling van mijn pakket nog wijzigen?

Hiervoor neem je best contact op met onze klantendienst. Bel 011 49 46 00. Elke weekdag vanaf 8u tot 17u. Op zaterdag vanaf 8u tot 12u. Dan helpen wij je zo snel mogelijk verder.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Hoeveel jaar garantie krijg ik op een toestel?

Op elektronische toestellen heb je 2 jaar garantie. Je ontvangt daarover meer informatie bij ontvangst van je toestel.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen?

Als er reeds 6 weken verstreken na de (eerste) betaling en je hebt nog geen leveringsbericht ontvangen? Neem dan contact op met onze klantendienst via het E-loket of bel op het nummer 011 49 46 00. Elke weekdag vanaf 8u tot 17u. Op zaterdag vanaf 8u tot 12u. Dan helpen wij je zo snel mogelijk verder.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

Algemeen

+
Wat houdt HBVL+ in?

Op de HBVL+ omgeving vind je een overzicht van al jouw voordelen als abonnee. Je vindt hier exclusieve artikels en publicaties, informatie over events en nog veel meer. Klik hier om HBVL+ zelf te ontdekken.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Welke edities heeft Het Belang van Limburg?

Er is maar één editie voor de ganse provincie Limburg. In deze editie houden we je graag op de hoogte van al het regionaal, nationaal en internationaal nieuws.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Kan ik een abonnement cadeau doen?

Ja, klik hier om een abonnement te schenken. Het type en de periode kies je zelf. Bij het bestellen ontvang je een cadeaubon om af te printen.
Opgelet: Vergeet niet om bij 'bezorgen van de krant' het adres van de gelukkige in te vullen.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Wat is de winkelprijs van de krant?

1,70 EUR / dagkrant (maandag - vrijdag)
2,70 EUR / weekendkrant (zaterdag)
Met een abonnement lees je de krant tot -34% goedkoper.
Klik hier om de verschillende abonnementstarieven te bekijken.

Via iTunes betaal je de volgende prijzen:
0,99 EUR / digitale krant (maandag – vrijdag)
2,99 EUR / digitale krant (weekend)

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Wat is de winkelprijs van Het Belang van Limburg in het buitenland?

Het Belang van Limburg is te koop in Nederland en Luxemburg:

Luxemburg : 2,50 EUR / dagkrant; 3,00 EUR / weekendkrant
Nederland : 2,50 EUR / dagkrant; 3,00 EUR / weekendkrant

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Kan ik een voorpagina van de krant bestellen?

Je kan helaas geen voorpagina van de krant bestellen.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Kan ik een krant nabestellen?

Het is alleen via de krantenwinkel mogelijk om een krant na te bestellen. Jouw krantenwinkel regelt dit voor je. Neem dus contact op met jouw dagbladhandelaar.

Opgelet: Het Belang van Limburg houdt een stock van kranten tot 3 maanden terug.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

Betaling

+
Hoe betaal ik mijn abonnement?

Online betaling
Als je online intekent op een abonnement, kun je ook kiezen om online te betalen. Je voert de betaling dan meteen uit en je zal nadien geen overschrijving meer ontvangen. Je ontvangt wel een bevestiging van betaling en een bevestiging van het abonnement.

Betalen via domiciliëring
Betaal je liever via domiciliëring? Dat is zeker mogelijk! Bij intekening op een nieuw abonnement kan je gemakkelijk kiezen voor betaling via domiciliëring. In dit geval kies je online voor de betaalwijze “domiciliëring” en geef je jouw rekeningnummer op. Er zal vervolgens zo snel mogelijk een betaling aangevraagd worden. Mocht je gekozen hebben voor een toestel bij jouw abonnement, dan ontvang je van ons nog een document om jouw rekeningnummer te bevestigen.

Bij de verlenging van je abonnement hoef je enkel het domiciliëringsstrookje op de achterkant van het overschrijvingsformulier in te vullen en te ondertekenen en gratis naar ons terug te sturen. Wij brengen de domiciliëring in orde met jouw bank. Vanaf dan verlopen alle betalingen automatisch.

Betalen via kredietkaart
Je kunt uiteraard ook betalen via kredietkaart. Betaling via kredietkaart is een terugkerende betaling die verloopt via jouw kredietkaart (Visa, Mastercard, ...).

Betalen via overschrijving
Je kan het abonnement betalen via het overschrijvingsformulier dat je zal ontvangen na inschrijving op het nieuwe abonnement. Na 14 dagen zal je een herinneringsbrief ontvangen voor het geval de betaling nog niet uitgevoerd is of voor het geval je de overschrijving niet zou ontvangen hebben.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Kan ik een factuur ontvangen?

Betaal je jouw abonnement via overschrijving en is het ondernemingsnummer bij ons gekend? Dan ontvang je bij elke verlenging van jouw abonnement een rekening als bijlage om mee op te nemen in de boekhouding.
Betaal je jouw abonnement via domiciliëring en wens je toch een factuur te ontvangen? Neem dan contact op met onze klantendienst op 03 303 30 37 of stuur ons een bericht.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Hoe kan ik mijn rekeningnummer laten wijzigen?

Je kunt een wijziging van jouw rekeningnummer telefonisch aan ons doorgeven door te bellen naar 011 49 46 00.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Mijn betaling via domiciliëring is niet gelukt. Wat nu?

Je ontvangt per post/per e-mail een bericht dat de domiciliëringsopdracht is geweigerd. Je wordt dan verzocht om het openstaande bedrag via overschrijving alsnog te betalen.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik heb geen betaalvoorstel ontvangen. Wat nu?

Je kunt ons een bericht sturen via het e-loket of dit telefonisch doorgeven aan onze klantendienst door te bellen naar 011 49 46 00. Wij zorgen er dan voor dat je de betaling in orde kunt brengen.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

Bezorging

+
Bezorgtijden

Als de krant door bpost of een koerierdienst wordt geleverd, dan wordt de krant op een weekdag vóór 7.30 uur en op zaterdag vóór 10.00 uur geleverd.
Als de krant door een dagbladverkoper wordt geleverd, kan je best zelf informeren over de bezorgtijd. Zorg er wel voor dat je brievenbus goed bereikbaar is.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Bezorging aan huis

De krant wordt bij je thuis geleverd door bpost, een koerierdienst of een dagbladverkoper.
Kies je voor bezorging via een dagbladverkoper? Vul dan de naam en het adres in van de dagbladverkoper. Wij brengen die persoon op de hoogte van de opstart van jouw abonnement.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik heb mijn krant niet of onvolledig ontvangen

Je kunt dit melden via het e-loket of bel gratis naar de registratielijn 0800 290 14 op de dag dat je de krant niet ontvangen hebt.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik heb mijn krant te laat ontvangen

Je kunt dit melden via het e-loket of bel naar de klantendienst op 011 49 46 00. Elke weekdag vanaf 8u tot 17u en op zaterdag vanaf 8u tot 12u.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

Contact

+
Hoe kom ik in contact met advertentiedienst?

Je kunt de advertentiedienst contacteren door een e-mail te sturen naar connect@mediahuis.be of door te bellen naar 02 467 24 27.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Hoe kom ik in contact met klantendienst?

Via het E-loket beheer je zelf je abonnement. 7 dagen op 7. 24 uur op 24. Onze klantendienst blijft uiteraard ook telefonisch beschikbaar via 03 303 30 37 (ma t/m vrij 8u tm 17u, za 9u tm 12u) of stuur ons een bericht via het e-loket.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Hoe kom ik in contact met redactie?

Heb je een vraag voor een bepaalde redacteur? Of wens je hem een persbericht te zenden? Stuur hem dan een e-mail. Je vindt de contactgegevens van de redactie hier.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

Digitaal

+
Hoe krijg ik digitale toegang?

Als zesdaagse abonnee met een compleet of een zaterdag + digitaal abonnement, heb je toegang tot de digitale edities van Het Belang van Limburg. Activeer je digitale toegang.

Met een weekendabonnement heb je geen digitale toegang. Heb je nog een vraag hierover? Neem contact op met onze klantendienst op 011 49 46 00, elke weekdag vanaf 8u tot 17u en op zaterdag vanaf 8u tot 12u. Wij helpen je graag verder.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Tot welke digitale producten heb ik toegang?

De digitale krant lees je via tablet, smartphone, PC of laptop.

1. Heb je een iPhone of iPad, download dan de app uit de iTunes Store Heb je een Android smartphone of tablet, download dan de app in de Android Store.
2. Doorblader iedere dag online Het Belang van Limburg op PC of laptop.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Is de inhoud van de gedrukte versie en de digitale versie dezelfde?

De tabletkrant verschilt licht van inhoud met de gedrukte versie van de krant. Sommige rubrieken worden niet overgenomen. Er wordt wel extra inhoud toegevoegd zoals onder andere spaarkaarten, extra foto's en video's.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Zijn alle bijlagen ook digitaal beschikbaar?

Alle bijlagen die gemaakt en gedrukt worden door Het Belang van Limburg kunnen ook gedownload worden. Vaste bijlagen zijn het sportkatern en de tv-pagina’s van de krant. Deze en alle andere bijlagen kunnen afzonderlijk en kosteloos worden gedownload door op de knop ‘Bijlagen’ rechts bovenaan het scherm te drukken wanneer je in de krant zit. Er verschijnt een menu met de beschikbare bijlagen.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Kan ik ook digitaal door de krant bladeren?

Uiteraard! Je kan op verschillende manieren door de krant bladeren.
- Onderaan het opengeklapte menu kan je kiezen tussen enkel of dubbele paginaweergave.
- Bovenaan het scherm zie je verschillende katernbenamingen. Tap op het Katern naar keuze om hier automatisch naar toe te springen.
- Binnen elk katern is een voorpagina beschikbaar met de belangrijkste artikels. Je kan tappen op deze artikels om er meteen naar te navigeren.
- Als je van links naar rechts swipet verschijnt er onderaan het applicatiescherm een slider. Beweeg de slider van links naar rechts snel door de pagina’s te bladeren. Je krijgt telkens een kleine preview van deze pagina te zien.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Kan ik eerder gedownloade kranten nog teruglezen?

Kranten die je hebt gedownload worden maximaal 30 dagen bijgehouden. Je kan deze kranten raadplegen via de knop 'Archief'. Zodra je op een krant tapt, wordt deze geopend. Deze hoeft dus niet opnieuw gedownload of betaald te worden. Via > Instellingen > Archief kan je zelf bepalen hoelang je gedownloade kranten wil bijhouden. Dit kan maximum 30 dagen.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Kan ik Het Belang van Limburg ook in het buitenland downloaden?

Je kan de krant overal downloaden waar u beschikt over een toegankelijke en goede WIFI , 3G of 4G verbinding. De snelheid van het downloaden is afhankelijk van de kwaliteit van de WIFI verbinding. Wij raden je aan de krant te downloaden via WIFI. De krant kan ook gedownload worden via 3G of 4G, maar dit duurt aanvankelijk langer. De kosten voor 3G of 4G verbinding betaal je zelf.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik ben mijn wachtwoord vergeten?

Stel een nieuw wachtwoord in.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Wijzig uw wachtwoord.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Hoe kan ik mij in- of uitschrijven voor nieuwsbrieven?

Wijzig je persoonsgegevens.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Hoe schrijf ik me in of uit voor nieuwsbrieven?

Je kan jouw instellingen voor jouw nieuwsbrieven zelf beheren via jouw persoonlijke registratiefiche. Klik hier en meld je aan met jouw e-mailadres/gebruikersnaam en paswoord. Dan kan je jouw inschrijving op de verschillende nieuwsbrieven beheren. Om jouw aanpassingen te bewaren klik je onderaan op "Opslaan".

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Mijn nieuwsbrief komt niet of veel te laat toe

Er zijn meerdere mogelijke oorzaken van dit probleem:
Onze e-mails worden door jouw Internetprovider of jouw e-mailprogramma als spam aanzien en zo tegengehouden. Hiervoor kijk je best jouw instellingen voor ongewenste e-mail na of contacteer je jouw provider.
Er staat een tikfout in het e-mailadres waarmee je je geregistreerd hebt, of jouw e-mailadres is gewijzigd? Dit kan je nakijken en desgewenst wijzigen op jouw persoonlijke registratiefiche. Klik hier en meld je aan met jouw e-mailadres/gebruikersnaam en paswoord.
Is het geen van bovenstaande mogelijkheden, neem dan contact op via ons e-loket.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Op hoeveel apparaten kan ik de digitale krant downloaden?

Met je login gegevens kan je dagelijks op elk apparaat de digitale krant downloaden.

Opgelet: Je kan de digitale krant maximaal 3 keer per dag downloaden.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik heb een abonnement via iTunes, maar weet mijn klantnummer niet.

Het klantnummer van je iTunes abonnement kunnen we niet bezorgen. Dit abonnement wordt niet door ons beheerd. Je kan hiervoor best contact opnemen met de klantendienst van iTunes.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Kan ik met mijn iTunes abonnement ook de krant lezen via de website?

Dat is niet mogelijk, omdat we deze abonnementen niet beheren. Indien je een iTunes abonnement hebt, kan je de krant enkel lezen op je iPad of iPhone. Je kan wel een digitaal abonnement via ons nemen. Bekijk hier het aanbod.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

Het Belang van Limburg Shop

+
Een vraag over Het Belang van Limburg shop?

Waar je ook bent, je kan via de Het Belang van Limburg Shop diverse producten aan interessante prijzen, online bestellen. Heb je een vraag? Dan kan je hier alvast een kijkje nemen op de “Veelgestelde vragen” pagina.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

Registreren

+
Wat is het verschil tussen registreren en aanmelden?

Registreren bij Het Belang van Limburg is gratis en éénmalig. Onder registreren verstaan we het invullen van jouw naam, adres en andere persoonlijke gegevens op deze pagina. Tijdens de registratie geef je jouw e-mailadres en gebruikersnaam op en kies je een paswoord waarmee je je later kan aanmelden op de site.
Via jouw gegevens kan je altijd jouw gegevens aanpassen.

Let op: wens je met je account de digitale krant te lezen dan dien je eveneens je login te activeren. Dit kan door hier jouw toegang aan te vragen.

Onder aanmelden verstaan we het invullen van jouw e-mailadres en paswoord wanneer hierom gevraagd wordt. Bij wedstrijden, fora of als je gebruik wil maken van jouw gegevens, verschijnt er automatisch een aanmeldvak.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik krijg de melding "Er bestaat al een gebruiker met dit e-mailadres".

Per e-mailadres kan er slechts één registratie aangemaakt worden. Wanneer je de melding krijgt dat jouw e-mailadres reeds in gebruik is, wil dat dus zeggen dat je (of iemand anders) eerder al een registratie met dat e-mailadres aangemaakt heeft. Je hoeft dus niet opnieuw te registreren. Indien je jouw paswoord vergeten bent, kan je dit opnieuw opvragen. Dit kan via https://www.hbvl.be/account/forgotpassword. Wanneer er andere gegevens gewijzigd zijn, kan je die aanpassen op jouw registratiefiche.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik heb problemen tijdens het aanmelden.

Waarom lukt het niet?

Mogelijkheid 1: er staat een tikfout in jouw e-mailadres/gebruikersnaam of paswoord bij het aanmelden. Dan maak je best beide aanmeldvelden volledig leeg.

Opgelet!
Zorg bij het gebruik van cijfers dat de Numlock-toets is ingeschakeld.
Hou bij het intikken van jouw paswoord rekening met de hoofd- en kleine letters.

Mogelijkheid 2: het heeft te maken met jouw tijdelijke Internetbestanden en/of de instellingen op jouw computer voor het gebruik van cookies.
Dan kan je best jouw tijdelijke internetbestanden en cookies verwijderen. Hierbij ga je best als volgt te werk:
- Je opent jouw internet browser: Internet Explorer
- In de menubalk bovenaan klik je op 'Extra' en kies je 'Internet-Opties'.
- Vervolgens selecteer je het tabblad 'Algemeen', waar je bij 'Browsergeschiedenis' klikt op de knop 'Verwijderen'.
- In het volgende scherm 'Browsergeschiedenis verwijderen' klik je bij de rubriek 'Tijdelijke Internetbestanden' op de knop 'Bestanden verwijderen' en bevestigt jouw keuze door op 'Ja' te klikken.
- Daarna herhaal je bovenstaande stappen voor de rubriek 'Cookies'.
- Eenmaal ook jouw cookies verwijderd zijn, sluit je het venster door op de knop 'Sluiten' te klikken.
- Tot slot sluit je het venster 'Internetopties' door op 'OK' te klikken.

Vooraleer verder te gaan sluit je jouw internet browser (Internet Explorer) best eens volledig af. Ter informatie: als je een andere Internetbrowser gebruikt, dan raadpleeg je best de handleiding van deze software.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik ben mijn paswoord vergeten.

Je kan je paswoord op elk ogenblik opnieuw opvragen. Daarvoor hoef je enkel het e-mailadres waarmee je geregistreerd bent in te vullen in het vakje op het aanmeldscherm. Jouw paswoord wordt dan dadelijk verzonden naar het door jou opgegeven adres. Je kan jouw paswoord ook opvragen via https://www.hbvl.be/account/forgotpassword

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik ben het e-mailadres waarmee ik geregistreerd ben vergeten.

Indien je het e-mailadres waarmee je geregistreerd bent, vergeten bent, stuur ons dan een bericht met:
1. Jouw naam en voornaam
2. Jouw straat, huisnummer, postcode en gemeente

Klik hier om ons een bericht te sturen.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

Vakantieservice

+
Mijn krant onderbreken als ik op vakantie ga

Stop de levering van je krant en blijf de krant digitaal lezen. Voor elke week onderbreking, wordt je abonnement met 4 dagen verlengd.
Geef minstens 1 week vooraf de onderbreking door via het e-loket. Klik hier om dit meteen te regelen. Stuur je liever een bericht naar onze klantendienst? Hou er dan rekening mee dat je minstens 2 weken vooraf je wijziging doorgeeft.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Mijn krant doorsturen naar mijn vakantieadres

Laat je krant doorsturen naar een vakantieadres in België. Deze service is helemaal gratis. Geef het vakantieadres minstens 1 week voor je vertrek door op het e-loket. Stuur je liever een bericht naar onze klantendienst? Hou er dan rekening mee dat je minstens 2 weken vooraf je wijziging doorstuurt.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Mijn krant doorsturen naar vrienden of familie

Doe een vriend of familielid een groot plezier en laat je krant tijdens je vakantie op hun adres bezorgen. Ook dan lees je de krant digitaal op vakantie. Geef het nieuwe adres minstens 1 week voor je vertrek door op het e-loket. Stuur je liever een bericht naar onze klantendienst? Hou er dan rekening mee dat je minstens 2 weken vooraf je wijziging doorstuurt.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!