VEELGESTELDE VRAGEN

Heb je vragen over deze actie? Bel 011 49 46 02.

1. De actie
2. Je toestel
3. Je krantenabonnement

1. De actie

Waar gaat de actie over?

Momenteel loopt er een promotie voor nieuwe abonnees. Neem nu een 24-maandenabonnement op Het Belang van Limburg + toestel. De prijzen vind je op www.hbvl.be/actie. Inschrijven op het aanbod kan online via www.hbvl.be/actie, via een persoonlijk voordeelformulier of telefonisch via 011 49 46 02.

Tot wanneer loopt deze actie?

Tot en met 31 december 2017, of zolang de voorraad strekt.

Geldt deze actie ook in het buitenland?

Deze actie geldt alleen bij bezorging van de krant in België.

Wie mag deelnemen aan deze actie?

Enkel nieuwe abonnees. Een 'nieuwe abonnee' betekent een meerderjarige natuurlijke persoon die geen abonnee is van Het Belang van Limburg. Deze persoon had op het moment van intekening geen digitaal abonnement, winkelabonnement of ontving Het Belang van Limburg niet op het betreffende adres.

Waarom is er een verschil tussen deze actie met toestel en het domiciliëringstarief van € 26,50 (bij keuze voor COMPLEET) dat op jullie website wordt voorgesteld?

Het gaat hier om een pakket-prijs voor een 24-maandenabonnement op de krant + toestel.

Er ging iets mis tijdens het online bestellen van het abonnement. Wat moet ik doen?

Neem contact op met Het Belang van Limburg op het telefoonnummer 011 49 46 02.

Kan ik mijn abonnement inschrijven via mijn bedrijf?

Ja, bel hiervoor naar 011 49 46 02. Dit kan niet via de online inschrijfmodule.

Kan ik het (winkel)abonnement later opstarten?

Ja, het abonnement kan tot maximum 3 maanden later worden opgestart.

Ik heb al een (winkel)abonnement op Het Belang van Limburg. Kan ik meedoen aan de actie?

Indien er reeds een (winkel)abonnement op Het Belang van Limburg actief is op je adres, kan je geen nieuw (winkel)abonnement bestellen. Abonnees krijgen een korting van € 25 bij aankoop van iPhone SE, € 40 bij aankoop van een iPhone 7, € 30 bij aankoop van een Samsung Galaxy S8 of iPad, €50 bij aankoop van Samsung Galaxy Tab S2, Samsung Galaxy S7 of HP 250 G4, €100 bij aankoop van Macbook Air 13” en €150 bij aankoop van Canon Eos M3. Klik hier voor de abonneekortingen.

Kan ik met dit (winkel)abonnement mijn krant gaan halen bij de dagbladhandel?

Ja dat kan! Inschrijven kan online via www.hbvl.be/actie, via een persoonlijk voordeelformulier of telefonisch via 011 49 46 02.

Hoeveel betaal ik na dit aanbod?

Na afloop van dit promotie-aanbod, betaal je de reguliere prijs. De reguliere prijzen vind je dagelijks in de colofon van de krant.

2. Je Toestel

Als ik gebruik maak van deze actie wanneer krijg ik dan mijn toestel?

Uiterlijk 6 weken na ontvangst van je (eerste) betaling krijg je een afhaalbericht van Essec via de post. Bij pas gelanceerde toestellen, of indien de leverancier door een andere reden niet tijdig aan de vraag voldoet, kan de levering langer duren en ontvang je daarover een bericht via e-mail. Je hebt 2 jaar garantie op het toestel. Surf naar www.hbvl.be/actie voor meer informatie.

Moet ik mijn toestel persoonlijk in ontvangst nemen?

Indien de abonnee het toestel niet zelf kan afhalen, kan het toestel door iemand anders in ontvangst worden genomen op volgende voorwaarden:

Alle nodige documenten (afhaalbericht, actievoorwaarden en domiciliëringsformulier, indien gekozen voor gespreide betaling) dienen vooraf te worden gehandtekend door de betaler van het abonnement en in het Essec afhaalpunt worden afgegeven.

De ontvanger van het toestel moet ook in het bezit zijn van de identiteitskaart van de betaler van het abonnement, zodat deze kan worden ingelezen.

Waar kan ik mijn toestel afhalen?

Je kan het toestel afhalen bij een van de volgende Essec verkooppunten:

  • Paal-Beringen
  • Lanaken
  • Maaseik
  • Maasmechelen
  • Diepenbeek
  • Bree
  • Tongeren
  • Sint-Truiden
  • Genk
  • Hasselt
  • Heusden-Zolder

Kan ik mijn toestel laten leveren?

Nee, je kan het toestel enkel afhalen. 

Ik vind het afhaalbericht van Essec, waarmee ik mijn toestel kan afhalen, niet meer terug?

Neem contact op met Het Belang van Limburg op het nummer 011 49 46 02. 

Welk type toestel ontvang ik als ik gebruik maak van deze actie?

Voor meer informatie over de eigenschappen, klik je op www.hbvl.be/actie op de 'MEER INFO'-knop onder de afbeeldingen van de toestellen.

Zit er garantie op mijn toestel?

Ja, je hebt 2 jaar garantie op jouw toestel. Je ontvangt daarover meer informatie bij je toestel.

Mijn toestel werkt niet.

Neem contact op met Essec (contactgegevens staan op het garantiedocument bij het toestel).

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Hiervoor neem je best contact op met onze klantendienst. Bel 011 49 46 02.

3. Je krantenabonnement

Wat voor abonnement krijg ik als ik gebruik maak van deze actie?

Afhankelijk van welke formule je kiest, ontvang je:

  • van maandag t.e.m. zaterdag de papieren en digitale krant (COMPLEET)
  • elke zaterdag de papieren krant + van maandag t.e.m. zaterdag de digitale krant (DIGITAAL+ZATERDAGKRANT)

Kan ik de krant in het buitenland laten leveren?

Je kan de krant alleen in België laten bezorgen. 

Er ging iets mis tijdens het online bestellen van het (winkel)abonnement. Wat moet ik doen?

Neem contact op met Het Belang van Limburg op het telefoonnummer 011 49 46 02. 

Ik heb al een (winkel)abonnement op Het Belang van Limburg. Kan ik meedoen aan de actie?

Indien er reeds een (winkel)abonnement op Het Belang van Limburg actief is op je adres, kan je geen nieuw (winkel)abonnement bestellen.

Hoe betaal ik voor het (winkel)abonnement?

Je betaalt maandelijks via domiciliëring of je betaalt het volledige bedrag in één keer via online banking of overschrijving. 

Hoe werkt het digitaal lezen van de krant?

Meer informatie vind je op www.hbvl.be/leesdigitaal

Hoe laat ontvang ik mijn krant in de brievenbus?

Elke werkdag voor 7.30 uur en op zaterdag voor 10.00 uur. Zorg er wel voor dat je brievenbus goed bereikbaar is. 

Mijn krant wordt niet of te laat bezorgd.

Je kunt dit melden via het e-loket of bel gratis de registratielijn 0800 290 61 op de dag dat je de krant niet ontvangen hebt. 

Kan ik mijn (winkel)abonnement op de krant onderbreken?

Je kan je (winkel)abonnement max. 3 maanden onderbreken (over de hele abonnementsperiode van 24 maanden). Voor meer info, surf naar www.hbvl.be/klantendienst

Kan ik mijn (winkel)abonnement op de krant stopzetten?

De vaste duurtijd van het (winkel)abonnement met een toestel is 24 maanden. Bij voortijdige stopzetting van een abonnement met toestel is een forfaitaire schadevergoeding verschuldigd van 700 euro.