Celebs

Deze beroemdheden doen ons de meeste spullen kopen

Print
Deze beroemdheden doen ons de meeste spullen kopen

Foto: Instagram/ Bella Hadid

Modellen met een grote schare aan volgers op sociale media beïnvloeden onze dagelijkse aankopen het sterkst. Dat blijkt uit een nieuw rapport van marketingbedrijf Celebrity Intelligence. Bella Hadid, Kendall Jenner en Karlie Kloss maken deel uit van de tien meest toonaangevende celebrity influencers.

De jonge garde van topmodellen is tegenwoordig nadrukkelijk aanwezig op sociale media en wordt massaal gevolgd. Alles wat zij op hun sociale media promoten wordt dan ook in grote aantallen aangekocht door hun volgers. En dat maakt hen tot de meest toonaangevende celebrity influencers van het moment. Dat heeft het marketingbedrijf Celebrity Intelligence bekendgemaakt naar aanleiding van een nieuw rapport.

Zo ziet de top tien van Celebrity Intelligence eruit:

1. Bella Hadid
2. Kendall Jenner
3. Gigi Hadid
4. Tom Daley
5. Kim Kardashian West
6. Jasmine Sanders
7. Taylor Hill
8. Karlie Kloss
9. Sofia Ritchie
10. Demi Rose Mawby

Bovenaan het lijstje prijkt Bella Hadid, het jongere zusje van dat andere bekende topmodel Gigi Hadid, dat haar eerste plaats dankt aan succesvolle samenwerkingen met Versace, Fendi en Alexander Wang. Bella heeft in totaal 16,4 miljoen volgers op Instagram en 960.000 op Twitter. Gigi Hadid staat op de derde plaats, hoewel zij 37,5 miljoen volgers op Instagram, 4,2 miljoen volgers op Facebook en 8,1 miljoen volgers op Twitter verzameld heeft. De tweede plaats wordt ingenomen door Kendall Jenner.

Hier promoot Bella Hadid haar favoriete lippenstift van Dior.

 

My favorite red! #RougeDior On set @diormakeup ??????

Een bericht gedeeld door ?? (@bellahadid) op

Zus Gigi Hadid bedankt juwelenmerk Messika Jewelry voor de juwelen en drijft zo ongetwijfeld de verkoop op.

Hier prijst Kendall Jenner een horloge van Daniel Wellington aan.

Niet te missen