Rookontwikkeling door oververhitte verwarmingsketel

Print
Rookontwikkeling door oververhitte verwarmingsketel

Foto: GVB

Hamont-Achel -

De brandweer is vanmorgen uitgerukt naar een appartement op de derde verdieping in het centrum van Hamont. Aan een oververhitte verwarmingsketel was isolatie beginnen smeulen wat voor rookontwikkeling zorgde. De brandweer was geruime tijd in de weer om de ketel af te koelen en de woonruimten te ventileren. De hoofdstraat van het centrum was eventjes gedeeltelijk afgesloten.

Immo in de regio

Auto's in de kijker

Jobs in de regio