Bewoners bevangen door rook bij keukenbrand in Lanaken

Print
Bewoners bevangen door rook bij keukenbrand in Lanaken

Foto: Tom Palmaers

Lanaken -

In de Bessemerstraat is zondag rond 18 uur brand uitgebroken in een appartement. Een pan was oververhit geraakt op het fornuis. De bewoners raakten bevangen door de rook. In de keuken is roet- en rookschade. Ook een keukenkast is beschadigd om efficiënt te kunnen blussen.

Bewoners bevangen door rook bij keukenbrand in Lanaken
Foto: Tom Palmaers

Immo in de regio

Auto's in de kijker

Jobs in de regio